Auteur |
Bericht |
Drdtjuh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 01, 2006 4:34 pm Berichten: 122 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: naarden
|
Eamonn schreef: volgens mij is het gewoon een uitlaat van een rs 
ik heb geen id voor welke brommer deze uitlaat orgineel bedoeld is
het is een polini evo..
maar hij zit wel met verloop stukje vast aan cilinder
omdat hij anders te dik is..
maar het ophangpunt past wel precies bij de achterrem 
|
ma mei 01, 2006 8:16 pm |
Persoonlijk album
|
 |
wesco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 06, 2005 12:12 pm Berichten: 491 Woonplaats: winterswijk :P
|
ja maar als je voor een mx een onderlangs uitlaat wil hebben
kom je al gauw aan een rs uitlaat
want je kunt bijnaar alle onderlangs uitlaat onder rs knuppen 
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
|
ma mei 01, 2006 8:50 pm |
|
 |
Drdtjuh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 01, 2006 4:34 pm Berichten: 122 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: naarden
|
nieuwe fotos 
|
wo mei 03, 2006 7:39 pm |
Persoonlijk album
|
 |
wesco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 06, 2005 12:12 pm Berichten: 491 Woonplaats: winterswijk :P
|
op zig wel leuk zoon derbi kapje
ik wauw eerst ook zoon kapje maar ja ik vont zelf dat je dan weer op zoon derbi gaat lijken eigelijk wil ik zo uniek mogelijk blijfen okej dat lukt nu niet bepaalt meer  er is nu nog een mx in w wijk 
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
|
do mei 04, 2006 7:19 pm |
|
 |
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
Vooral langs achter vindk het ding mooi 
|
vr mei 05, 2006 6:25 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
wesco schreef: op zig wel leuk zoon derbi kapje ik wauw eerst ook zoon kapje maar ja ik vont zelf dat je dan weer op zoon derbi gaat lijken eigelijk wil ik zo uniek mogelijk blijfen okej dat lukt nu niet bepaalt meer  er is nu nog een mx in w wijk 
die derbi's lijken dan gwoon op mx'en niet andersom 
|
za mei 06, 2006 1:31 am |
|
 |
Drdtjuh
ApriliaForum Member
|
Racekees schreef: wesco schreef: op zig wel leuk zoon derbi kapje ik wauw eerst ook zoon kapje maar ja ik vont zelf dat je dan weer op zoon derbi gaat lijken eigelijk wil ik zo uniek mogelijk blijfen okej dat lukt nu niet bepaalt meer  er is nu nog een mx in w wijk  die derbi's lijken dan gwoon op mx'en niet andersom 
haha jij snapt het 
|
za mei 06, 2006 12:27 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
staat m zeker neit slecht, maar misschien nog iets van kleur stikkers op die voorkap? nu is ie zo kaal 
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
zo mei 07, 2006 1:33 pm |
|
 |
Drdtjuh
ApriliaForum Member
|
Eamonn schreef: staat m zeker neit slecht, maar misschien nog iets van kleur stikkers op die voorkap? nu is ie zo kaal 
vind ik juist mooi
het liefst had ik gehad dat ie helemaal zwrat was 
|
zo mei 07, 2006 1:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
nee niet helemaal zwart joh  zo is ie veel mooier 
|
zo mei 07, 2006 2:34 pm |
|
 |
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 07, 2006 4:06 pm Berichten: 195 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Amsterdam
|
Hijs mooi je MX!
beter dan je voorgaande brommers vind ik 
_________________ M`n ex-RS Nu ZXR 400 Rider!
|
zo mei 07, 2006 4:11 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Drdtjuh
ApriliaForum Member
|
SantanoS-RS schreef: Hijs mooi je MX! beter dan je voorgaande brommers vind ik 
haha dank je
ziet er beter uit en rijd ook beter
ookal was me derbi ook zeer goed..
|
zo mei 07, 2006 5:26 pm |
Persoonlijk album
|
 |
cittaghostracer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 31, 2006 6:28 pm Berichten: 273 Woonplaats: Gealemuun
|
hey, ik heb nog wel een mooie turbokit uitlaat liggen voor een MX.
ik wilde er wat mee spelen en slijpen en lassen enzo om hem passend op me RS te maken(zonder kappen) maar dat ging al niet door omdat de uitlaat te breed was voor de uitlaat poort, en ik een goedkope afgeragde RS uitlaat kreeg aangeboden. daarom nam ik de moeitje niet meer om hier aant e werken.
ik was namelijk dit van plan:) dat kon makkelijker met een RS uitlaat:)
mag je voor 40 excl hebben.
di mei 09, 2006 9:58 pm |
|
 |
Drdtjuh
ApriliaForum Member
|
cittaghostracer schreef: hey, ik heb nog wel een mooie turbokit uitlaat liggen voor een MX. ik wilde er wat mee spelen en slijpen en lassen enzo om hem passend op me RS te maken(zonder kappen) maar dat ging al niet door omdat de uitlaat te breed was voor de uitlaat poort, en ik een goedkope afgeragde RS uitlaat kreeg aangeboden. daarom nam ik de moeitje niet meer om hier aant e werken. ik was namelijk dit van plan:) dat kon makkelijker met een RS uitlaat:) mag je voor 40 excl hebben.
foto? 
|
di mei 09, 2006 11:17 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Drdtjuh
ApriliaForum Member
|
heb alweer nieuwe fotos 
|
di mei 23, 2006 6:54 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|