Auteur |
Bericht |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
k wil ze liever nie online hebben want k heb er zelf ook meer als een week aangwerkt (en dan niet ieder dag een uurtje) en k vin het zelf ni ezo leuk als iedereen ff andere tellertjes uitprint dan blijf k nie origineel wat wel de bedoeling is
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
ma jun 28, 2004 9:35 pm |
|
|
erik
ApriliaForum Member
|
OK no problem.
_________________ Aprilia AF1 Sintesi
Aprilia RS50 SBK Black Diablo
|
ma jun 28, 2004 10:06 pm |
|
|
Carlo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2004 1:22 pm Berichten: 91 Woonplaats: Den Haag
|
ik vind het wel jammer anders hadden we natuurlijk ook voor YRT kunnen ontwerpen
_________________ RS-Powerrrrrr...!!!
|
ma jun 28, 2004 10:08 pm |
|
|
erik
ApriliaForum Member
|
ach zelf een beetje creatief zijn
_________________ Aprilia AF1 Sintesi
Aprilia RS50 SBK Black Diablo
|
ma jun 28, 2004 10:19 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
als ik het kon kijk als die gast voor mij een paar tellerplaatjes kunt maken op de comp met YRT in het midden onder de wijzer zeg maar tegen ene kleine vergoeding zou ik het onwijs tof vinden maarja ik zeg al niks meer
|
di jun 29, 2004 1:49 am |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
K zal eens kijken wat k kan doen.
stuur mij dan ff plaatjes van die YRT
dan kan k die er miss wel inzetten. en k moet plaatjes hebben van de ori tellers
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
di jun 29, 2004 11:12 am |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Tja je moet effe de originele platen inscannen, en ik heb ze niet.
Werner als jij nou effe je platen eruit sloopt en ze effe opstuurd naar mij, kost bijna niks. Dan maak ik wel een paar YRT platen voor je en eventueel ook een paar apriliaforum.nl platen
Idee?
|
di jun 29, 2004 11:54 am |
Persoonlijk album
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
cebess schreef: Tja je moet effe de originele platen inscannen, en ik heb ze niet. Werner als jij nou effe je platen eruit sloopt en ze effe opstuurd naar mij, kost bijna niks. Dan maak ik wel een paar YRT platen voor je en eventueel ook een paar apriliaforum.nl platen Idee?
mwhaha vet alleen ik heb een stom klein probleempje hoe haal je die wijzer los ???
|
di jun 29, 2004 1:15 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
ok dan doe ik het niet dat is ook goed maar maak dan aub een ander topic aan
want het hoort niet egt bij mij brommer
|
di jun 29, 2004 1:41 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
ik wil wel dat je het doet alleen moet je wel ff uitleggen hoe ik dat verekte wijzertje van me kut plaat haal
|
di jun 29, 2004 5:35 pm |
|
|
Dennisapriliaracing
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 19, 2004 6:22 pm Berichten: 4 Woonplaats: Leerdam
|
de wijzers losmaken is niet zo moeilok als je je teller eruit heb dan moet je alles aan de achterkant los maken en hem uit de huls hallen dan moet je met een punt tangetje het ijzere staafje beetpakken en dan de teller er aftrekken/draaien.
ik heb dit ook gedaan.
Kan je gelijk je teller terug draaien.
|
di jun 29, 2004 5:59 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
jah ik ook maar ik heb ruzie met de toerenteller is dat gewoon hetzelfde ?
|
di jun 29, 2004 6:07 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
)nouw ik heb ze gescant damn wat een kk werk heb volgens mij ook me KM teller gesloopt die veer zeg maar is naar de klote is denk gebeurt toen de kabel knapte ofzo valt dit nog te maken ? en ik heb me logo ook ff derbij gedaan heb wel die vlagetjes weggehaald en een rode stip neergezet waar de wijzer komt zeg maar dus probeer het maar derin te proppen (ik geef toe ik kan dat echt niet ) en me toeren teller + me KM teller wil ik wat uitgebreider hebben dus me KM teller dat die doorgaat tot de 150 ofzo mocht dat haalbaar zijn op het klokje zelf en de toeren net zo ver als dat deze RS heeft (als het mag teminste )
plaatjes zijn een beetje erg te groot om ze hier neer te zetten dus ik geef je ff een link waar ze op staan
http://81.69.89.73:9990/werner/lol/
dit is het logo wat in allebij de tellers verwerkt kan worden liefs alleen de toerteller en dan bij KM telelr alleen dik YRT staat ofzo kijk maar ff
nogmaals de rode stip is de kern van de toerenwijzer
|
wo jun 30, 2004 1:36 am |
|
|
Dennisapriliaracing
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 19, 2004 6:22 pm Berichten: 4 Woonplaats: Leerdam
|
de toeren teller ging bij mij ook wat moeilijk daar voor had ik ook een ander oplossing die heb ik met een strip tang los getroken dan gaat hij ook niet kapot als je hem er goed onder zet.
|
wo jun 30, 2004 12:20 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
als je hierboven ff leest heb ik ze allebij al los
|
wo jun 30, 2004 3:38 pm |
|