Auteur |
Bericht |
wesco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 06, 2005 12:12 pm Berichten: 491 Woonplaats: winterswijk :P
|
hep je die groene zitgrasmaajer nog gezien met 600 cc race blok er onder
en die demo van devensie was ook cool beetje rond scheuren met tank s
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
|
wo jul 20, 2005 6:31 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
coco schreef: hep je die groene zitgrasmaajer nog gezien met 600 cc race blok er onder en die demo van devensie was ook cool beetje rond scheuren met tank s
Ja die grasmaaier boekte um hard:P En vet geluid. En ja die tanks waren egt bruut, wat komt er een hitte uit die grote uitlaten, me haren schroeide bijna van me kop.
|
wo jul 20, 2005 6:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
etx-power
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 01, 2005 1:02 pm Berichten: 99 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: uithuizen
|
hmm opt werk willen we nog steeds zon racetrekkertje bouwen, maar t komt dr maar niet van...
_________________ «aprilia etx 50 'husqvarna endurance edition'»
de legende leeft voort...als ik er weer tijd veur heb...
|
wo jul 20, 2005 6:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
Robert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 29, 2004 10:35 pm Berichten: 461 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: zutphen
|
hahaha ja die grasmaaiertrekker die scheurt idd hard, dat gele sisi ding trouwens ook aardig.
Het was echt wel lachen inderdaad.
Ik ben nu trouwens bezig met het P6 blok erop te maken, moet nog even een uitlaat pas maken, en dan kijken wat het doet.
Volgens een aantal mensen tussen de 13 en 15 pk, als alles heel fijn is zelfs 15000 toeren, maar dat moeten we eerst maar even bekijken.
_________________ Wat niet past, lassen we vast! Mijn Cross RX Jägermeister RX zie ook veel Aprilia RX en cross dingen op http://www.wejewel.nl
|
ma jul 25, 2005 9:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Ik heb nu een zitgrasmaaier te pakken met 400cc... Daar willen we mee meedoen aan de zwarte cross. Moete wel ander motorblok zien te krijgen...
|
di jul 26, 2005 9:45 am |
Persoonlijk album
|
|
wesco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 06, 2005 12:12 pm Berichten: 491 Woonplaats: winterswijk :P
|
gaa jij volgend jaar ook proberen mee te doen ik en een kameraad gaan het ook probeeren we moetten nog ff kijken met wat maar meej doen doe ik zekerss
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
|
ma aug 01, 2005 11:21 am |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
|
Jah, ik denk dat het wel gaat lukken met me grasmaaier:P Ik zal er iig weer bij zijn!! met of zonder iets! (B)
|
ma aug 01, 2005 8:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jos Morsink
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 30, 2005 11:57 am Berichten: 2 Woonplaats: Neede
|
hoe heb je die metrakit uitlaat er onder gekregen wan ik heb ook een aprilia tuareg en het lijkt me ook wel wat
|
di aug 30, 2005 12:04 pm |
|
|
Robert
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 29, 2004 10:35 pm Berichten: 461 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: zutphen
|
Omlas werk, het is eigelijk niet moeilijk, even een pijpje ijzer zoeken die precies in de cilinder past, en dan de ori bocht afslijpen en de nieuwe erop lassen
_________________ Wat niet past, lassen we vast! Mijn Cross RX Jägermeister RX zie ook veel Aprilia RX en cross dingen op http://www.wejewel.nl
|
di aug 30, 2005 12:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
Robert
ApriliaForum Member
|
Weer een nieuwe update, ook dit jaar word het weer de zwarte cross.
De appie is nog aardig heel, op alle spaken na, die zijn los gaan zitten en sommige geknapt, na de cross van vorig jaar.
Dit jaar zal de cross in lichtenvoorde worden gehouden, meer info www.zwartecross.nl
Verder komt er een ander motorblokje onder, heb een ander blok gekocht met een 80cc ronde polini cilinder, spoelkanalen op maat gefreest, en proberen een bidalot uitlaat eronder te maken van een derbi.
Verder is de radiator vorige cross ook overleden, heb ik nu een grotere voor gehaald, moet ook nog pas gemaakt worden.
Fotos volgen snel!!
|
za feb 18, 2006 7:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
TTS-Jarno-RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 1:35 am Berichten: 32 Woonplaats: Schoonebeek
|
ik ga ook mee doen dit jaar met de zwarte cross maar je mag toch maar 50cc ofzo??? wij gaan met een 45km wagen mee crossen
|
za feb 18, 2006 7:39 pm |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
lichtenvoorde.. oh das hier een paar km vandaan.. ik kom trouwens iedere dag in zutphen
he maar mooi die ding die tuareg
za feb 18, 2006 8:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
Robert
ApriliaForum Member
|
op de kop getikt bij robbie leerkes in voorst.
En bij de cross gaan ze echt niet vragen hoeveel cc heb je, nog nooit meegemaakt en dan zouden ze 225 brommers los moeten sleutelen...
|
za feb 18, 2006 8:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
|
|
za feb 18, 2006 8:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
wesco
ApriliaForum Member
|
ik woon 10 km van lichtenvoorde af jammer dat het daar word gehauwden vind de baan zwaar klooten zwarte cross hoort in halle
|
ma feb 20, 2006 9:12 pm |
|
|
|