Auteur |
Bericht |
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
 Re: mike's aprilia my06
heeft jouw appie ook
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
ma sep 29, 2008 6:27 pm |
|
 |
mike-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 24, 2008 10:50 pm Berichten: 717 Woonplaats: Fiji
|
haha  nou mijnes heeft nog nergens lak eraf.. dus we zullen zien... verder heb ik vandaag mn uitlaat eronderuit gehaalt lukte met een accuboormachine  en morgen ff nieuwe RVS inbusjes, boutjes en moertjes mee neme van mn stage want deze zijn verrot.. ook heb ik ff de staalborstel over de uitlaat gehaalt en toen was t donker 
_________________ over the counter ed treatment
|
ma sep 29, 2008 8:41 pm |
|
 |
wout
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 9:29 pm Berichten: 1549 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Tuil
|
hee mike, jij wil een andere demper maar je kan beter originele demper houden en dan gia pot eronder doen tenminste da zou ik doen 
_________________ Mijn APRILIA RS50 MY 07
|
ma sep 29, 2008 8:55 pm |
Persoonlijk album
|
 |
mike-rs
ApriliaForum Member
|
 heey wout, ja klopt maar ik vind 95 topsnelheid al snel genoeg  en de zijtak zit er nog aan en kan er eventueel ook nog af.. ik ga mischien als ik geld overhou een jolly moto bestelle.. of mischien zelf eentje maken dat is niet zo moeilijk  dat binnenste gwn plaat nemen en allemaal rondjes in ponsen en dan rond maken is ook niet moeilijk..dan tig lassen  is ook wel te doen.. en buitenpijp zelfde maar dan zonder gaatjes ponsen ik neem morgen mn uitlaat mee om die te straalen en dan spuit ik hem een deze dagen  en hoop dan weer snel te kunnen rijde 
|
ma sep 29, 2008 9:22 pm |
|
 |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
als je je standaard gewoon vast draait staat ie ook stuk rechter 
ma sep 29, 2008 11:57 pm |
Persoonlijk album
|
 |
wout
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 9:29 pm Berichten: 1549 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Tuil
|
lassen zelf ben je wel effe bezig hoor  maar je moet gewoon piemeltje eraf halen  en jolly moto hebbe we nog nie op het forum 
_________________ Mijn APRILIA RS50 MY 07
|
di sep 30, 2008 12:35 pm |
Persoonlijk album
|
 |
mike-rs
ApriliaForum Member
|
|
di sep 30, 2008 6:59 pm |
|
 |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
uhm sorry dat ik tips geef maar dit hielp bij mij nogal probeer nou maar die bout aan te draaien want zal best wel schelen en hoe wou jij een standaard recht lassen? 
di sep 30, 2008 7:11 pm |
Persoonlijk album
|
 |
mike-rs
ApriliaForum Member
|
die bout zat al vast arie.. vrij logisch he als mijn schakelpook er tegen aan komt dat hij krom is lijkt mij.. ok ik zal het wel uitlegge als je je standaard heb dan zitte er 2 ogen als het ware aan de bovenkant he.. nou als je daar een stukje onder gaat slijpen maar niet helemaal door en dan iets daaronder weer gaat slijpen maar dan schuin omhoog..is beetje onduidelijk maar je haalt er als het ware een een driehoek uit dus dan zit hij nog vast op klein stukje dan begin je te buigen zodat hij weer rechterop gaat staan.. klinkt mij vrij logisch..en het klopt ook nog gwn miss dat ik hem nog laat poedercoaten..moet ff zien anders spuit ik hem zelf wel ff
|
di sep 30, 2008 7:29 pm |
|
 |
RS 666
ApriliaForum Member
|
zeg maar gewoon jasper, tegen die pool mag je ari zeggen, en mijn schakelpedaaltje kwam ook tegen me standaard  alleen toen was me pedaaltje krom  maargoed, klinkt niet echt als stevige oplossing, ik heb eventueel nog wel 2 gebruikte standaards liggen mocht je daar intresse in hebben  alleen klein beetje lak is eraf aan de onderkant maar dat is ook alles 
di sep 30, 2008 7:34 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
|
bij mij was het die plaat..
|
di sep 30, 2008 7:36 pm |
|
 |
mike-rs
ApriliaForum Member
|
ja idd bij mij is het ook die plaat waar je hem op vast maakt.. maar die is aardig stevig en van alles geprobeerd op hem terug te slaan maar lukt niet egt dus dan maar standaard maken he..en over stevigheid..dan weet jij niet hoe stevig tiglassen is vriend en al zou ik een andere standaard nodig moeten hebben dan weet ik je wel te vinde mijn pedaaltje is gwn nog wel goed heb namelijk een andere gekocht.
|
di sep 30, 2008 7:47 pm |
|
 |
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
|
terug slaan niet doen word het metaal lam van zakt hij alleen maar sneller door.. terug slaan en dan op 1 of andere manier vastlassen wil wel..
|
di sep 30, 2008 7:48 pm |
|
 |
mike-rs
ApriliaForum Member
|
die plaat is niet terug te slaan joh en ik weet heus wel dat hij dan zo weer inzakt...ik zit nog te denken om hem met de autogeen brander op te warmen  maar doe eerst mn standaard. vandaag heb ik mijn uitlaat niet kunnen straalen maar morgen doe ik het 100% en dan metteen ff fototje ervan make..ik zit nog te denken om hem niet zwart te maken maar bij te houden met olie maar de winter komt er ook aan he 
|
di sep 30, 2008 7:53 pm |
|
 |
mike-rs
ApriliaForum Member
|
ok jongens ben net thuis..kut weer  maarja. ik heb mijn uitlaat niet kunnen straalen want kon met de heftruck de cabine niet pakken want er staat een contructie voor, dus moet paar dagen wachten voor ik kan straalen wel heb ik mijn standaard gemaakt en die ga ik nog ff teste voor ik hem aflas, hij ziet er op het oog wel goed uit maar wil het ff zkr weten. zsm uitlaat straalen  (hoop vrijdag of zaterdag)
|
wo okt 01, 2008 7:29 pm |
|
 |
|