Auteur |
Bericht |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
ik doe altijd mp3 en gewoon beide oortjes, je hoort me rs (die uberhaupt begrensd is) nog voldoende hoor
het domme aan boxen:
1. zwaaizwaai batterij
2. je kan ze nergens mooi kwijt, behalve in buddy
3. tijdens rijden heb je der niets aan
vr maart 02, 2007 5:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
Weet je hoe idioot stom dat is ... Politie of ambulance achter je ... jij gewoon mooi door rijden hoor ze niet ...
Of komt een trein aan zit lekker op je muziek te letten pok daar ga je (hier in de buurt al 2x gebeurd mja dat was met discman .. net zo erg
En je hoort je anderre weg gebruikers amper meer .. Oftewel 1 oortje in al wil je zowieso nog een beetje veilig doen .. scheelt veel geld en schade
edit: Jongen bij mij op school ook ... ik heb een Kundo uitlaat en had die dag een db boete gehad voor 104dB ik kom naast z'n TZR rijden ... HOORT ME NIET EENS!!!!!!! Serieus dat noem ik gewoon gevaarlijk ik bedoel hij merkte me niet eens op .. dood eng dus was maar voor hem gegaan tot dat hij het door had
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
za maart 03, 2007 1:25 am |
|
|
aatje RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 04, 2006 11:13 pm Berichten: 193 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: arnemuiden
|
nou onder het rijden heb je weingi aan je boxen dus doe je die niet aan !!
en het is gewoon voor op meetings en bij de piet (dat is bij ons waar ze allemaal uit het dorp gaan zwemmen enzo in de zomer:P)
maar race kees bedankt voor je mening ff na voor telaten komen eej
ene ik ga is kijke of dat wat is jah mijn velgen metelic zilver
ma in iedergeval bedankt vo je tip
en kga volgende week ook nog mijn minibike halen
_________________ speed is the game... aprilia is the name
|
za maart 03, 2007 5:25 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Nightmare5 schreef: Weet je hoe idioot stom dat is ... Politie of ambulance achter je ... jij gewoon mooi door rijden hoor ze niet ... Of komt een trein aan zit lekker op je muziek te letten pok daar ga je (hier in de buurt al 2x gebeurd mja dat was met discman .. net zo erg En je hoort je anderre weg gebruikers amper meer .. Oftewel 1 oortje in al wil je zowieso nog een beetje veilig doen .. scheelt veel geld en schade edit: Jongen bij mij op school ook ... ik heb een Kundo uitlaat en had die dag een db boete gehad voor 104dB ik kom naast z'n TZR rijden ... HOORT ME NIET EENS!!!!!!! Serieus dat noem ik gewoon gevaarlijk ik bedoel hij merkte me niet eens op .. dood eng dus was maar voor hem gegaan tot dat hij het door had
motje maar btje op de weg lette en in je spiegels kijken, bedoel.. je weet zelf dat je het verkeer niet meer hoort en ga je nóg meer opletten, als je dat niet doet ben je wel erg achterlijk
|
za maart 03, 2007 10:25 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
jij bent zelf achterlijk,
Citaat: nou onder het rijden heb je weingi aan je boxen dus doe je die niet aan !! en het is gewoon voor op meetings en bij de piet (dat is bij ons waar ze allemaal uit het dorp gaan zwemmen enzo in de zomer:P)
beter lezen dus
ontopic maar weer
|
zo maart 04, 2007 9:01 pm |
|
|
aatje RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 04, 2006 11:13 pm Berichten: 193 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: arnemuiden
|
|
ma maart 05, 2007 9:27 am |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
oke, gewoon voor de duidelijkheid
met mijn mp 3 op zijn hardst rij ik zelden, en als ik dat doe hoor ik nog steeds politie en al die zooi, maar 't is vaak om wat achtergrondmuziek te hebben
btw, in een wagen kan je je boxen op erg hard zetten zodat je de politie niet meer hoort, dusja
ma maart 05, 2007 9:48 am |
Persoonlijk album
|
|
aatje RS 50
ApriliaForum Member
|
haha okej dan
as je hem niet zo hard zet is er noks aan de hand eej
maar mij maakt het allemaal niet zoveel uit as je mij maaar nie aan rij
en vo der rest vin ik alles goed
maar ik denk dat ik mijn velgen nog ga spuiten
maar wat voor kleur???/
|
ma maart 05, 2007 9:55 am |
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
|
rode velgen, oranje velgen, groene velgen, glow in the dark velgen?
opzich zou ik iets ergs opvallends nemen, want dat is wat je met je rs wil heb ik zo het gevoel, beetje opvallen (ego - tripper ) maar vooral ook origineel wezen
'k zou glow in the dark doen, als je ze spuit tenminste, als je ze laat powdercoaten, neem dan een opvallende ral kleur
ma maart 05, 2007 9:57 am |
Persoonlijk album
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Ik denk dat Fluoriserend rood wel ehel erg mooi zal staan
_________________ De NnisRs
|
ma maart 05, 2007 1:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
aatje RS 50
ApriliaForum Member
|
jah of flour geel
|
ma maart 05, 2007 7:22 pm |
|
|
aatje RS 50
ApriliaForum Member
|
ik dacht het mischien zo temaken met mijn monseat zegma zoon vlak met een nummer er op
en dan aan de voor kant mij ruitje rood
en ook nog aan de onderkant van mijn kuip
wat vinde je der dan van ???
Bijlagen:
voorbeeldje.JPG [ 290.17 KiB | 2366 keer bekeken ]
|
di maart 06, 2007 11:49 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
mijn tip: doen wat je zelf mooi vind
ik zou het mooi zo laten
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
wo maart 07, 2007 12:05 am |
Persoonlijk album
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
aatje RS 50 schreef: haha okej dan
as je hem niet zo hard zet is er noks aan de hand eej maar mij maakt het allemaal niet zoveel uit as je mij maaar nie aan rij
en vo der rest vin ik alles goed
maar ik denk dat ik mijn velgen nog ga spuiten maar wat voor kleur???/
Zilver metallic
en dan je 2 zitjes ook grijs laten maken en je frame ook zilver coaten
|
wo maart 07, 2007 1:43 am |
|
|
aatje RS 50
ApriliaForum Member
|
neej dank dat ik hem to gmaar zo doe as op het plaatje:P
|
wo maart 07, 2007 4:53 pm |
|
|
|