Re: Aprilia Sx50 van Harold
Citaat:
vandaag een bus blanke lak gekocht, van het weekend erop doen.
ik heb ook nog bij how to do een topic gemaakt voor een kentekenhouder, als iemand daar antwoord op heeft hoor ik het graag
je maakt gewoon een beugeltje, voor je kenteken, en daarboven een stuk voor je lciht.
die maak je dan op je frame, en klaar.
of je hebt zo'n heel klein achterlichtje zoals ik heb, die heb je al wel gezien.
maar bij mijn kwam dat goed uit, want ik heb er nog zijkanten aan zitten voor knippers, en die hielden op tegen die twee buizen bij je frame, snap je wat ik bedoel? zo bleef er nog een stukje overboven op het plaatje en kon ik die er zo op maken.
ik heb um zo.
___hier het achterlicht boven op
----\
-----\ en dan hier het kentken weer
Op die kleine streepjes niet lettenm, anders lukt het niet om het weg te zetten, want dan komt alleen naar voren
en dan kun je evt nog aan de zijkan buigen voor knippers..
zo kun je er een beetje wijs uit zo?
http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0129467865/0-4-295-1957/Achterlichtunit-Langwerpig-Tunr-Universeel-Wit.htmlof zo
___
---| achterlicht
--- \ kenteken, iets schijner of rechter wat jij wilt
-----\
dit achterlichtje heb ik dan
en dan nog knipperlichtjes ernaast.
ik zeg niet dat je eht zo moet doen, en dat je dat achterlicht moet nemen, maar het is een idee.
wat je ook kunt doen,
is gewoon een beugeltje kopen, die kun je gewoon komen bij de gamma, praxis, etc en die doe je dan op je frame met daarop je achterlicht.
zo'n beugeltje bedoel ik.
http://www.zonwering-onderdelen.nl/productimgs/imagethumb35.jpgen dan doe je met nog zo'n beugeltje je kentken er op, op die gaten waar je spatbord onderin begint, op hoofgte van je demper, maar dan staat je achterlicht een beetje naar voren net als normaal, maar dan is eht kentken naar achteren dan
dus zoiets:
----__
\-----| achtelicht
-\ kenteken
zo een beetje duidelijk, ik heb me best gedaan.
laat je wat weten als het is gelukt.
ik ga nu lekker op vakantie, later mannen en nog veel succes.