RS50<J.A.S.O.N.>weg en nieuwe <closed>
Auteur |
Bericht |
bunji
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 30, 2006 1:40 pm Berichten: 70 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Zoetermeer
|
hm ok, beter dan die kutkoters die ff voor hun verjaardag zo'n ding krijgen en over dat roken...dat had m'n pa me ook beloofd haha, toch maar op teruggekomen. maar nogmaals, hele mooie rs.
_________________ Kawasaki zxr 400 ^_^ rsje verkocht..
|
ma dec 10, 2007 8:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
ik wilde eerst geoon een 2de hands kope van max. 1500 maar omdat het zolang duurder eer dat ik er eentje was naar mijn zin kwam mijn moeder met dit voorstel omdat ze bang was dat ik dalijk een brommer kocht van 1500 en alleen maar ellende enzo en geen garantie
Laatst bijgewerkt door jasonNL op ma dec 10, 2007 8:45 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma dec 10, 2007 8:44 pm |
Persoonlijk album
|
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:30 pm Berichten: 425 Woonplaats: Barendrecht
|
jasonNL schreef: gedeelte ijk ik heb er ook meer dan 1 jaar voor gepaard hoor maar als ik 18 word zou ik geld krijgen voor autorijlessen omdat ik niet ben gaan roke en dat heb ik nu gehad zeg maar en als ik 18 ben van het geld wat hij dan opbrengt ga ik lessen en het is 3400 de lorenzo's zijn 3500 en bij van den brand krijg je op nieuwe brommers 10% korting dus was ong 3200
tja dat niet rook excuus tering vind ik echt zo doelloos...
in de tussentijd rook je stiekem of euhm, je gata beginnen met roken nadat je 18 bent geworden of... najah genoeg dingen te bedenken waardoor ik het eigenlijk echt een stomme regeling van ouders vind.
tuurlijk ze denken alleen maart aan de gezondheid van hun kind, maar der is altijd wel iets waardoor veel jongeren in het geheim of openlijk die deal ten schande maken
majah btje offtopic...
ontopic dus maar weer: ik vind de nieuwe rs neit zo mooi omdat ie hoekig is majah ieder z'n smaak
_________________ Suzuki a way of life
|
ma dec 10, 2007 8:45 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
bunji schreef: dude wtf hoe kom je aan 3500 euro om ff zo'n ding op te hoesten? sorry als ik bitchy overkom hoor, maar krijgt iedereen z'n brommer tegenwoordig van z'n ouders ofzo? ik heb weet ik hoe lang moeten werken om m'n rs kunnen kopen, zelfde verhaal voor de zxr en zal hetzelfde verhaal zijn voor m'n mrbw...
verder vind ik het een mooie brommer hoor. wees er zuinig op, iedereen gaat er tegenwoordig mee op z'n bek lijkt wel.
wat is er mis mee dan?
er zijn al net zo lang mensen die hun brommer van hun ouders krijgen als dat er brommers zijn hoor, misschien dat jij er nu meer ziet omdat er steeds meer online komt, maar dat wil niet zeggen dat je ineens alles gratis krijgt hoor, ik heb dan ook wel me brom van me ouders gekregen maar een motor zal ik echt niet krijgen van m'n ouders ook auto niet, maar rijbewijs krijg ik als ik niet ga roken (zoals bij iedereen de afspraak is )
edit: laat ik voortaan ook de pagina ff f5'en dan zie je ook dat er al een andere discussie over gaande is waar ik over wil beginnen
ma dec 10, 2007 8:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:30 pm Berichten: 425 Woonplaats: Barendrecht
|
lorenzo 666 schreef: bunji schreef: dude wtf hoe kom je aan 3500 euro om ff zo'n ding op te hoesten? sorry als ik bitchy overkom hoor, maar krijgt iedereen z'n brommer tegenwoordig van z'n ouders ofzo? ik heb weet ik hoe lang moeten werken om m'n rs kunnen kopen, zelfde verhaal voor de zxr en zal hetzelfde verhaal zijn voor m'n mrbw...
verder vind ik het een mooie brommer hoor. wees er zuinig op, iedereen gaat er tegenwoordig mee op z'n bek lijkt wel. wat is er mis mee dan? er zijn al net zo lang mensen die hun brommer van hun ouders krijgen als dat er brommers zijn hoor, misschien dat jij er nu meer ziet omdat er steeds meer online komt, maar dat wil niet zeggen dat je ineens alles gratis krijgt hoor, ik heb dan ook wel me brom van me ouders gekregen maar een motor zal ik echt niet krijgen van m'n ouders ook auto niet, maar rijbewijs krijg ik als ik niet ga roken (zoals bij iedereen de afspraak is )
alsof een brommer niks kost... een rs is iets minder dan 3 maanden werken voor m´n ma hoor... en dan ook nog ff een rijbewijs erbij ter waarde van laten we zeggen zo´n 1600-2000 € alsof pappie z'n eigen geld niet eens waardeerd.
ik vind het echt te weird gewoon dat jongeren dit zomaar van pappie of mammie krijgen.
_________________ Suzuki a way of life
|
ma dec 10, 2007 8:54 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
ontopic......
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
ma dec 10, 2007 8:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
haha en je onderschrift is ook lol
weet jij wa de beste tandwiel verhouding is met de beste top. mag best wa langzamer trekken van lorenzo666
Laatst bijgewerkt door jasonNL op ma dec 10, 2007 9:05 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma dec 10, 2007 8:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
als je hele hoge top wil moet je 15 voor nemen maar ik zou voor 13 of 14 gaan als ik jou was, ik ga voor 14 met giannelli, jij rijd toch ontgrensd?
ma dec 10, 2007 8:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
bunji
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 30, 2006 1:40 pm Berichten: 70 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Zoetermeer
|
lorenzo 666 schreef: bunji schreef: dude wtf hoe kom je aan 3500 euro om ff zo'n ding op te hoesten? sorry als ik bitchy overkom hoor, maar krijgt iedereen z'n brommer tegenwoordig van z'n ouders ofzo? ik heb weet ik hoe lang moeten werken om m'n rs kunnen kopen, zelfde verhaal voor de zxr en zal hetzelfde verhaal zijn voor m'n mrbw...
verder vind ik het een mooie brommer hoor. wees er zuinig op, iedereen gaat er tegenwoordig mee op z'n bek lijkt wel. wat is er mis mee dan? er zijn al net zo lang mensen die hun brommer van hun ouders krijgen als dat er brommers zijn hoor, misschien dat jij er nu meer ziet omdat er steeds meer online komt, maar dat wil niet zeggen dat je ineens alles gratis krijgt hoor, ik heb dan ook wel me brom van me ouders gekregen maar een motor zal ik echt niet krijgen van m'n ouders ook auto niet, maar rijbewijs krijg ik als ik niet ga roken (zoals bij iedereen de afspraak is ) edit: laat ik voortaan ook de pagina ff f5'en dan zie je ook dat er al een andere discussie over gaande is waar ik over wil beginnen van jou had ik al zo'n vermoeden met je 'ik ben op m'n bek gegaan met m'n rs maar omdat dat ding allrisk verzekerd is door paps en mams krijg ik lekker alles vergoed lalalalala' ofzo. en dat is dus wat ik er niet leuk aan vind, zo'n vertiefte houding Matthijn schreef: ontopic...... sorry las het nu pas
|
ma dec 10, 2007 9:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
lol ook maar ff vaker f5'en hé
@ jason heb je ff toegevoegd op msn
ma dec 10, 2007 9:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
ow oke en ik rij begrenst
|
ma dec 10, 2007 9:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
oke, moet je ff wachten tot er leuk uitlaatje op marktplaats voorbij komt
ma dec 10, 2007 9:09 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
bunji schreef: lorenzo 666 schreef: bunji schreef: dude wtf hoe kom je aan 3500 euro om ff zo'n ding op te hoesten? sorry als ik bitchy overkom hoor, maar krijgt iedereen z'n brommer tegenwoordig van z'n ouders ofzo? ik heb weet ik hoe lang moeten werken om m'n rs kunnen kopen, zelfde verhaal voor de zxr en zal hetzelfde verhaal zijn voor m'n mrbw...
verder vind ik het een mooie brommer hoor. wees er zuinig op, iedereen gaat er tegenwoordig mee op z'n bek lijkt wel. wat is er mis mee dan? er zijn al net zo lang mensen die hun brommer van hun ouders krijgen als dat er brommers zijn hoor, misschien dat jij er nu meer ziet omdat er steeds meer online komt, maar dat wil niet zeggen dat je ineens alles gratis krijgt hoor, ik heb dan ook wel me brom van me ouders gekregen maar een motor zal ik echt niet krijgen van m'n ouders ook auto niet, maar rijbewijs krijg ik als ik niet ga roken (zoals bij iedereen de afspraak is ) edit: laat ik voortaan ook de pagina ff f5'en dan zie je ook dat er al een andere discussie over gaande is waar ik over wil beginnen van jou had ik al zo'n vermoeden met je 'ik ben op m'n bek gegaan met m'n rs maar omdat dat ding allrisk verzekerd is door paps en mams krijg ik lekker alles vergoed lalalalala' ofzo. en dat is dus wat ik er niet leuk aan vind, zo'n vertiefte houding Matthijn schreef: ontopic...... sorry las het nu pas
oke dus nu hebbe we het allemaal weer over mijn rs en niet of de kosten enzo waten dat weet iedereen als je een rs wil ben je veeel geld kwijt nieuw of 2dehands en verzekering is ook niet mis en de benziene prijs ook nie
|
ma dec 10, 2007 9:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
bunji
ApriliaForum Member
|
doe rode of witte velgstriping op je rs, da's vet
en mijn rsje rijdt 1 op 30 dus wat dat betreft is dat zeker niet mis nee;)
* mijne reed eerst 1 op 35 maar sinds de andere cil nog 'maar' 1 op 30
Laatst bijgewerkt door bunji op ma dec 10, 2007 9:26 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma dec 10, 2007 9:18 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
ik ree eerst 1 op 31 ongeveer nu 1 op 15
en idd doe witte velgstriping das echt mooi
ma dec 10, 2007 9:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
|