Auteur |
Bericht |
wesco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 06, 2005 12:12 pm Berichten: 491 Woonplaats: winterswijk :P
|
3 1 voor 24 mm 1 voor 17.5 en 1 voor jauw :P
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
|
za apr 22, 2006 8:05 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
hey wesco word tijd dat je die voorrem klauw ook is rood maakt ziet er erg sjarmand uit hoor
en word ook tijd dat je de roest is van da uitlaatkapje afpoetst
roest is niet bepaald in de mode ofzo,
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
ma apr 24, 2006 8:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
rene-MX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 18, 2006 7:54 pm Berichten: 266 Woonplaats: winterswijk/lichtenvoorde
|
Dr.2Takt schreef: hey wesco word tijd dat je die voorrem klauw ook is rood maakt ziet er erg sjarmand uit hoor en word ook tijd dat je de roest is van da uitlaatkapje afpoetst roest is niet bepaald in de mode ofzo,
nu gaat hij zeggen dan jij je kont kap moet spuiten want hij slaat blauw uit
en jelmer zonder licht rijden is ook niet in de mode
haha
|
ma apr 24, 2006 8:48 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
ach die beijers is altijd aan het zeuren, nou krijgt hij wat terug,
en blauw? rene je gaat me tog niet vertellen dat je ook nog kleurenblind bent
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
ma apr 24, 2006 8:55 pm |
Persoonlijk album
|
|
wesco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 06, 2005 12:12 pm Berichten: 491 Woonplaats: winterswijk :P
|
hej dames tek it easy
er zit geen roest op mijn uit laat dat komt door het zant wat er op zit
maar goed
en mijn voorste remklauw is ook al rood
ik vint het goed dat je mij wil pakken maar de het dan wel op egte dingen en verzin het er dan niet om heen
maar ja ik zie al dat je slegt tegen kritiek kan
maare nu weer ff on topic hep nieuwe super motat voor spart bort je gekogt en ook aprilia forum stikkers besteld samen met rene zet er meteen nieuwe fotos op als ik spartbortje er op hep zitten en dan ook meteen ff foto van dat mijn voor rem klauw ook rood is
Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: het toekomstige voor spartbortje :P
voorspartbord.jpg [ 33.83 KiB | 2299 keer bekeken ]
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
|
wo apr 26, 2006 4:48 pm |
|
|
Drdtjuh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 01, 2006 4:34 pm Berichten: 122 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: naarden
|
zeker mooi
|
ma mei 01, 2006 5:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
wesco
ApriliaForum Member
|
ja zekerss maare ik hep van het wiekend maar ff het voor spartbortjr er op ge daan
het ziet er stukken beeter uit al zeg ik het zelf
zal vanaaf ff updaten
|
wo mei 10, 2006 4:24 pm |
|
|
srdumie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 18, 2005 12:55 pm Berichten: 7 Woonplaats: Winterswijk
|
vette sr ofnieu jongens..die op de foto naast de mx
_________________ Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 300 tekens.
|
ma mei 22, 2006 11:57 am |
|
|
wesco
ApriliaForum Member
|
het TBSR maak ook je eigen topik aan ofer jauw rs
dan kunje ze hiero ook jauw tunings praktijken laaten zein
ow ja ff een klijne update ik hep mijn agterband zondag lek gereeden
vanaaf word er ff een prop in gezet dus ik kan alweer snel rijden
en ik ga nu meteen ff fotos maaken wand mijn nieuwe spartbort zit er ook op
Laatst bijgewerkt door wesco op di mei 23, 2006 7:30 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma mei 22, 2006 6:59 pm |
|
|
jasper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 08, 2006 4:19 pm Berichten: 691 Woonplaats: Moordrecht
|
nou kom maar op met die foto's
_________________ Aprilia rs 50 Tetsuya Harada te koop.
|
ma mei 22, 2006 8:00 pm |
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
wesco schreef: het TBSR maak ook je eigen topik aan ofer jauw rs dan kunje ze hiero ook jauw tunibgs praktijken laaten zein ow ja ff een klijne update ik hep mijn agterband zondag lek gereeden vanaaf word er ff een prop in gezet dus ik kan alweer senl rijden en ik ga nu meteen ff fotos maaken wand mijn nieuwe spartbort zit er ook op Apriliaforum Crew - Forum netjes houden schreef: - Proberen toch een beetje correct nederlands te gebruiken. Niet dat de grammatica etc helemaal moet kloppen, maar probeer minder msn en sms taal te gebruiken.
Doe je nou geen moeite of kan je het gewoon niet?
|
ma mei 22, 2006 9:39 pm |
|
|
wesco
ApriliaForum Member
|
hej HexSpammer,
hej ik hep dan wel geen goede spelling of hele maal geen het is maar net wat jij will
maare zo tezien kun jij ook niet leezen ( kijk eens onder al mijn reaksies )
volgen mij staat daar stuk voor stuk onder : jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast (BTc YouR DReAm is OuR ReaLiTy)
of hep ik dat miss
en okej die fauten van :tunibgs en senl
okej die fauten zijn blijfen zitten om dat ik het niet nog een keer hep naargeleezen
de rest van de fauten kan ik niks aan doen van wege mijn dislecsie maare kunne we nu weer on topic
|
di mei 23, 2006 7:42 pm |
|
|
wesco
ApriliaForum Member
|
maar goed ik zal maar weer met mijn ferhaal verder gaan
ik hep gister avond geprobeert wat vatsoenlijke fotos te schietten maar
ik denk dat mijn digikamera opsterven ligt
vandaar dat de fotos niet hele maal 100% zijn
en ik van het wiekend maar ff een andere aan schaf
maar zo als ik al zij ik hep mijn nieuwe spartbort er op zitten
hep mijn agterband lek gereeden ( krijg ik vanaaf of moren middag weer terug )
en als hij weet op 2 wielen staat maak ik meteen nieuwe fotos in de buiten lucht met mijn nieuwe digi kamera
|
di mei 23, 2006 8:24 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
wordt nice
en nog even terug komen op dat dislectie stukje.. t schijnt er irr te zijn.. vriend van me heb t ook maar dan niet zo heel erg. maar t gaat idd vanzelf.. kan je niets aan doen!!
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di mei 23, 2006 8:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
handig zo een bokje er onder succes er mee verder!
|
di mei 23, 2006 8:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
|