Aprilia rs 50 SBK van ApriliaJan Update 1pag 18 maart
Hey,
Ik ben nu al een tijdje aanwezig op dit forum, en ik vond het wel eens tijd worden om wat foto'tjes van mijn SBK te planten
Ik ben de 2de eigenaar en heb hem sinds 16 december 2007.
setup: Originele uitlaat --> Polini evo
V12mm D'O carburateur --> 19 mm D'O carburateur
VStandaart filter --> Powerfilter
V Orgineel membraam --> Malossi VL6 Carbon
VOrgineel spruitstuk --> Top Racing 17,5mm/21mm
VOrinele drukveertjes --> Malossi versterkte drukveren
Vhet is weer zomer dus dat betekent
RIJDE EN FOTO'S MAKEN update!! 18 Mei 2008even fototje gemaakt van me paddock die ik net binne had gekregen
zelf gezandstraalde kroonplaat (op foto ziet het er een beetje gepit uit maar is helemaal smooth)
plantjes
in de tuin
met polini evo uitlaat ( orginele alu demper
)
Xenon lampjes
Update!! vorige week uitgegeleden op rotonde schade op me linker zijkap
schade op voorkuip
voorkap geschuurt 400 - 800 - 1000 - 2000
daarna de diepe krassen geplamuurt
kap gespoten, 1ste laag nu nog 2x schuren en spuiten.
tot nu to zo'n glansje erop
(Update!! 11 juli)fotos zijn snachts gemaakt met kut licht dus ziet er beetje gaar uit
na 5x schuren en spuiten een super mooi laagje erop, Ziet er weer uit al NIEUW:D
Nog een fototje ervan, super trots op
Me RS sticker eraf gehaalt en lijm eraf gepoetst
morgen even beetje schuren en plamuren en dan mat zwart erop
Daarna reclame stickers bestellen van Playstation en die erop beunen
(Update 13 juli '08!!!)zijkap netjes geschuurt en geplamuurt en ook meteen even in zijdeglans satijn zwart gespoten zit er super mooi uit, vanaaf is de vijling op Ebay voor de stickers en dan die erop plakken
ondertussen ook even wat spulletjes bij Josdijkman bestelt waaronder:
19mm D'O carburateur
Top Race spruitstuk
Malossi Carbon VL6 membraam
Malossi versterkte drukveren
en Racegaas + 4 uitlaat veren voor de Norton van me pa
fotos van de kappen en besteling volgen nog.
Hier de fototjes dan maar het zonnetje scheen mooi.hier nog even fototje van de voorkap gemonteert na de schade te hebben weggewerkt
En hier dan van de zijkap gespoten en al komen alleen nog Playstation en gibson stickers op. (denk er nog ff aan hoe hij eruit zag met alle krassen, vind het aardig gelukt alzeg ik zelf
Nu dan effe hoe hij er nu bijstaat, heb zelf de striping gedaan met hittebestendige tape
Nog eentje
met me net geknipte koppie
maar daar gaat het niet om he
Update 12 maart!!!!hey, ik ben weer beetje bezig geweest met me rs, dit keer om hem helemaal top schoon te maken en onderdelen te vervangen en nog wat leuke extratjes toe te voegen.
Zo heb ik er even een andere kleur remklauw opgezet, angely eye's ingebouwt en ben nu bezig aan me monoseat.
Hier zijn wat fototjes
.
Hier een fototje van me angel eye's:
Me nieuw gespoten voor rem klauw ( achterremklauw zit er binne kort ook weer op ):
Bezig met een mal maken voor me monoseat
Monoseat mal helemaal gevormd en op me rs gepast.
Mono:
Volgende week achterbruk terug van de poudercoater, en bestelling josdijkman binnen
besteld:
Voorband
Achterband
Shit voor schokbreker
en nog wat andere kleine zooi.
Foto's van dat i helemaal in elkaar zit met mono komen binnekort
!
Update 18 maart!!!!Gister josdijkmanspullen binnengekregen en vandaag me nieuwe bandjes.
hier fototje van me bandjes:
Voorband: Contineltal ContiGo! 90/80-17 Achterband: Contineltal ContiTwist 130/70-17