Rs50_drifter's Rs50 nm carrera eyewear
Hee forum members,
Had op mn verjaardag mijn mx ingeruild tegen de rs50 van Maup. Ik wou gewoon weer een weg racer.
Maar ok hij rijdt fijn, maar even iets te hard. Ik heb al wat problemen hier met de politie en nog één keer te hard op de rollerbank krijg ik hem geplet terug, dus ik heb de prop erin gedaan. Mooi snelheid van 70 windje mee en 55 windje tegen (op de gps)
Paar dagen later reed ik vanuit Den Helder naar Alkmaar via de duinen. Die dag zo'n 120 km achter elkaar gereden en de rs bevalt me zeer goed.
Hier wat pics:
Jammer dat er her en der wat schade zit, maar daar kijk ik wel overheen.
Echt plannen heb ik nog niet met deze rs.
Vandaag btw een Gopro gekocht dus morgen ff testen:)
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
Re: Rs50_drifter's Rs50 nm carrera eyewear
Aight, tof om hem zo terug te zien. Ben blij dat hij een beetje bevalt. Ik heb trouwens je post nog niet binnen, maar de post heeft deze dagen wel meer vertraging geloof ik..
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
Blijft echt een strak ding (: Wees d'r zuinig op en schade valt wel mee toch?
of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
Thx!
@ maup zou kunnen idd, ik heb ze donderdag al opgestuurd. De envelop beveiligd met een dikke laag plakband. En wat foto's gemaakt van de papieren etc. Er zijn van die postNL medewerkers die niet van de inhoud van de brieven af kunnen blijven. Denk dat het dan maandag wordt
Heeel nice man! begin 't lekkere rijden met m'n rs nu ook echt te missen:(
of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
zo'n camera is toch wel heel leuk, maar hoezo heb je er nou muziek overheen geplakt? veel last van windgeruis? of gewoon weinig geluid
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
Thx mensen:)
Ja er was heel weinig en slecht geluid. Ik heb ff de handleiding doorgelezen en blijkbaar kan je een soort van demper op de bevestiging vastmaken zodat de camera niet trilt.
Verder had ik een onderwater behuizing gebruikt, maar je kan de deksel vervangen dan is hij open heb je ook beter geluid.
Hopelijk is er snel een meeting want dat zou echt tof zijn om te filmen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 66 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum