Aprilia RS 50 My '09 Black-Red *Foto Update*
Hallo mensen, ik heb in augustus een aprilia rs 50 my '09 gekocht. Mijn doel is om hem zo te tunen dat hij standaard lijkt maar dat er allerlei kleine details toch verbeterd/toegevoegd zijn zodat hij net wat extra's krijgt wat hem onderscheid van de andere rs'jes. Mijn ideeën zijn:
Gedaan:
-Reflectoren eraf gehaald
-Dealer Stickers eraf
-Handschoenen Aprilia
-Tankpad erop
-Bandenmarker erop
-Ventieldopjes erop
-Passagier voetsteunen eraf
-Klimrek ingerkort
-Puig kuipruitje erop
-11MM Velglint
-Ontgrenst
Te Doen:
-Racegaas erop (gedeeltelijk klaar)
-Monoseat
-Gianelli eindemper setje
-Pirelli Sport Demon's voor en achter
Foto's van de oude situatie, met flinterdun velglint en de 2 prachtige verschillende knippers;
Bijlage:
DSCF0097.JPG [ 268.94 KiB | 4657 keer bekeken ]
Bijlage:
DSCF0096.JPG [ 273.68 KiB | 4658 keer bekeken ]
Bijlage:
DSCF0099.JPG [ 285.53 KiB | 4656 keer bekeken ]
Bijlage:
DSCF0101.JPG [ 277.23 KiB | 4654 keer bekeken ]
Bijlage:
DSCF0103.JPG [ 275.39 KiB | 4654 keer bekeken ]
Update 4 november:
Is ontgrenst alles standaard, tandwielverhouding niks aan gedaan. Uitlaat bus verwijderd en sproeier 78 erin liep gister 76 rechtopzitten. Rijd heerlijk
Eindelijk beter geluidje want eerst leek het meer op een föhn dan een brommer, en natuurlijk niet meer van die scootertjes die 65 lopen die dan heel stoer naast je gaan rijden en wegtrekken.
Knipperlichtje is trouwens ook weer gefixt, was niet op voorraad bij mototricolore dus heb er wel een tijdje op moeten wachten en moeten rondrijden met 2 verschillende knippers maarja eindelijk dan.
Nieuwe foto van het nemen van een redelijk slap bochtje, beste wat we konden vinden. Meer fotos volgen mn kameraad zet alle fotos even op een usb stickje. (je kunt al wel m'n Puig kuip ruitje zien);
Bijlage:
Opmerkingen bij bestand: Bocht
AArs.jpg [ 283.63 KiB | 3781 keer bekeken ]
Vrijdag 20 November:
Vandaag 81 gereden op een lang recht stuk
de closeupjes komen er dus nog aan!