fares-rkaiek RS50 Racing White ---UPDATE 03/07
Eey
Ik ben Fares. Ik ben hier nieuw op het forum en wou graag mijn RS aan jullie laten zien.
Ik heb zo ongeveer 3 weken geleden een Aprilia RS gekocht bij van Seggeren. Kwam helemaal vanuit Wassenaar om dit mooie ding te kopen en heb er nu ongeveer 500 km opzitten. Heb tot nu toe nog helemaal geen problemen meegemaakt met mijn RS, alleen mijn achterzitje kwam een keer los te zitten maar dat was zo gefixt
Wat ik allemaal wil veranderen: ( X is gedaan, [?] is misschien, [ ] is moet nog gebeuren en [/] is besteld:
Stickerset Aprilia Racing: [X]
Tankpad Carbon: [X]
Ontgrenzen: [X]
Taartschep inkorten: [ ]
Smoke glas kuipruitje: [ ]
Xenon lampen [ ]
LED in mijn koplamp [ ]
Powerfilter [?]
Andere Banden [?]
Andere Uitlaat [?]
Powerfilter?? [?]
Ik heb snel nog wat foto's genomen, maar de kwaliteit is echt zéér bagger
Ik zal binnenkort wat mooiere foto's opzetten:-)
UPDATE 02-07
Mijn RS is ontgrenst:D Heb nu een tandwieltje 13 voor en prop eruit en hij trekt nu lekker op en ook aardige top van 93
Demper is 3 weken geleden tijdens het rijden afgetrild
ik reed maar 50 en opeens voelde ik wat trillen, maar ik reed door en toen ik op school was keken mensen opeens raar naar mijn brommert
Dus ik zo kijken, zat mijn demper vast aan mijn kentekenplaathouder
Uiteindelijk heb ik hem losgetrokken en weer vastgemaakt, maar ik schrok wel even, maar ik heb ondertussen alweer een nieuwe houder besteld
NEEE! Moest op de roller
Ik werd aangehouden omdat ik door rood zou rijden, maar ik mocht gewoon afslaan
en toen zei die k*tjood dat ik maar even mee mochtrijden naar het bureau
Had echter wel het geluk dat mijn demper nog niet goed vastzat
Dus kwam er nog wel goed van af met 'maar' 78 km/h.
Mijn achterband was ook toen ik wakker werd na het stappen lek dus die heb ik ook nog snel gemaakt
Binnenkort ga ik trouwens LED's in mijn koplampen doen net zoals ostjj
van het Forum heeft
En mijn smoke kuipruit komt er ook aan
UPDATE 03/07
En ik moest weer op de rollerbank hoor, bij mijn huis om de hoek aangehouden en mijn kentekenbewijs is ingevorderd
Ze willen zelfs dat ik hem ga terugvoeren en boete ligt rond de 250 euro's
Het ergste is nog dat ik daarna een kat op volle snelheid heb geschept. Hij was op slag dood maar ik ben gelukkig niet gevallen maar was wel even geschrokken
Maarja tot zo ver mijn ontgrensde periode aangezien het mijn 2de en laatste waarschuwing is..