HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do dec 26, 2024 5:18 am

Antwoord op onderwerp  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
 Aprilia RS50 My08 lorenzo Replica 
Auteur Bericht
MartinW0527
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Aprilia RS50 My08 lorenzo Replica
balen joh
beter dat je zelf niks hebt iig :^^:

ga je nieuwe kappen kopen voor je brommer?

do mei 10, 2012 11:12 am
Profiel WWW
joostbbg
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Aprilia RS50 My08 lorenzo Replica
naja ik weet nog niet zeker of met mij alles goed is, begin beetje last van me knie te krijgen. maar als dat zo blijft wordt het gewoon een dokters bezoek, het zal iig niet heel ernstig zijn :^^:

over de kappen en de schade komen idd nieuwe op, de gene waar ik tegen aan botste heeft alles netjes eerlijk op het verzekerings papier gezet en hen evt. zelfs nog een e-mail waar het in staat dus, als het daaraan ligt krijg ik de schade vergoed, tenminste dit neem ik toch aan?

Morgen breng ik iig me brommer naar het schadebedrijf om er daar een expert naar te laten kijken, ik heb zelf al gekeken en ik zat met mijn schatting qua schade rond de 1000euro :||: maar dit krijgen ik dan natuurlijk nog wel te horen. Maar als er nieuwe kappen opkomen heb ik nog wel een paar kappen, naja wat er van over is, en daar dan maar even mee kijken wat ik er mee doe, want volgensmij mag je deze gewoon houden toch?

JvS schreef:
ach ja, wat niet past, maakte pas.

vr mei 11, 2012 6:12 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 167 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12