De Aprilia RS OM 97 van Falco
Hallo
Sinds kort heb ik een aprilia rs en daar zal ik een paar foto's laten zien hoe hij was enz. bij de oude eigenaar.
Begon zo:
Zo is het begonnen, Standaard cilinder standaard uitlaat helemaal origineel met am5 Blok.
Zo gezegt zo gedaan, Na zielen van cilinders, uitlaten vastlopers name it, Was de eigenaar het zat en heeft de punten aangepast om er een am6 blok er onder te kunnen hangen.
Zo tijdje heeft tie er mee doorgereden.
Ander kleurtje, ander uitlaatje:
Zo heeft hij een hele lang tijd mee gereden, totdat tie voor weinig een dr 80 over kon nemen.
Toen hij deze heeft overgenomen is hij ong 2 maal gevallen. Hij heeft toen het blok een hele revisatiebeurt gegeven met o.a.
Dr 80 cilinder,
Doppler krukas,
21 mm dellorto,
Yasuni r2.
Totdat onze blauwen vrienden zijn kentekenpapieren in beslag namen en hij niet meer kon rijden.
Hij moest hem helemal weer standaard maken om zijn papieren terug te krijgen.
En toen heb ik hem overgenomen.
Geruild tegen een Aprilia sr ditech.
Ik wou in 1ste instantie de brom origineel maken, maar dat werd gewoon teveel werk, dus heb ik een ander frame gekocht.
Toen begon de ellenden.
Brommer helemaal gestript en alles losgehaald.
Kabelboom was eigelijk niks meer van over, kroonsteentjes noem maar op.
Dit allemaal weer netjes gemaakt en alles overgebouwd op het nieuwe frame.
Nu 16-03 staat hij er zo bij.
Ik weet het Ja hij is er 100x lelijker op geworden maar tis voor nood
Cilinder en uitlaat kloppen niet, oude foto.
Ik weet het is het aprilia rs verkrachting met die voorkap, maar dat is tijdelijk. omdat ik bezig ben de kappen aan het herstellen.
Meer later!