Aprilia rs50 2005 Spain's No1
Hallo,
Mijn naam is Bart en ik ben 17 Jaar oud, nadat ik 16 ben geworden heb ik een aprilia rs50 gekocht van het model 2005.
De brommer was zwart met een rode leeuw, voor de meeste denk ik wel bekend. Nadat ik een ongeluk had gehad, ben ik begonnen met het opknappen van de brommer. Alle kappen die gescheurd waren, heb ik weer 2e hands via het forum en via marktplaats.nl gekocht. De kappen die alleen gekrast waren, heb ik geplamuurt. Nadat alles strak was, heb ik alles in de grondlak gezet. Daarna heb ik de brommer laten spuiten. Hij is rood gespoten en sommige stukken van de kappen zwart.
Het stickerset heb ik besteld via de site:
http://www.motorbike-graphics.co.uk, Het bestickeren was een best groot werk, (het is vooral lastig dat er geen lucht onder de stickers komt), maar ik ben er zelf heel tevreden mee.
Op de foto's is de brommer bijna klaar.
Ik moet de Racenummers nog gaan maken voor op de voorkuip en op het kontje (nog geen idee hoe?!), en de gele velgstriping moet ik nog plakken maar dit ga ik in het voorjaar doen.
Dit, omdat er binnenkort er een ander kappenset opkomt, dit is een veel minder mooi kappenset. Dit doe ik, omdat het dan geen ramp is als ik val. En dat risisco is natuurlijk altijd een stukje groter in de winter.
Als alles meezit, heb ik in het voorjaar weer bijna een 'nieuwe' Rs..