De Classic van Lert (Met Youtube linkje)
Origineel een Classic uit 1994, met maar 8600 km erop. De kappen en de tank waren wat beschadigd toen ik er mee omgepleurd ben (eigen stomme schuld) maar via via heb ik weer andere kappen en een tank kunnen kopen die ik daarna zwart gespoten heb. Ook heb ik de sissybar er zelf op gezet. Hij loopt ongeveer 85 รก 90 nu.
Ik ben nog van plan mooie leren zadeltassen erop te zetten, maar dat is een projectje voor later - eerst wat andere zaken regelen - zoals de scheur in het zadel. Nu zit ik er half over na te denken om het zadel, de buddysit en de sissybar met rood leer te laten bekleden - contrasteerd zo mooi met het zwart van de brommer zelf. (Dus, iemand nog een zadel over? M'n PB inbox is geduldig!)
Geregistreerd: do jan 11, 2007 10:55 pm Berichten: 2097 Afbeeldingen: 7
Re: De Classic van Lert (Met Youtube linkje)
Als ik zon ding had, had ik geprobeerd om er een 4 takt blokkie in te dauwe, past er beter bij Maar toch, omdat die zo appart is, en ziet dur nog netjes uit, een 7,5
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 52 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum