Auteur |
Bericht |
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Je schakelt erg appart zo te horen....laat je je gas wel los als je koppelt?
Wel een leuke brommer, alleen de schade ff fixen!
verder vind ik het traanplaat minder, en die leeuw op de tank .. Verder mooi!
_________________ De NnisRs
|
vr jun 22, 2007 5:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 19, 2006 7:34 pm Berichten: 324 Woonplaats: Luyksgestel
|
DennisRS schreef: Je schakelt erg appart zo te horen....laat je je gas wel los als je koppelt? Wel een leuke brommer, alleen de schade ff fixen! verder vind ik het traanplaat minder, en die leeuw op de tank .. Verder mooi!
Ja da wil ik mss nog aanpasse ja En over da schakele? Normaal schakel ik gewoon met gas loslate, maar met sprint gewoon zonder koppeling omhoog stampe(tijd winst) da is volgens mij ook nie HEEEL slecht voor je blok hoor, al is het beter met koppeling en gas loslate natuurlijk
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
vr jun 22, 2007 6:02 pm |
|
|
WillemB
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 2:03 pm Berichten: 465 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Oosterhout
|
Sommige mensen kunnen gewoon niet schakelen.
_________________ Proud owner of an Aprilia RS50.
|
zo jun 24, 2007 9:18 pm |
|
|
af1special
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
|
GiGi schreef: En over da schakele? Normaal schakel ik gewoon met gas loslate, maar met sprint gewoon zonder koppeling omhoog stampe(tijd winst) da is volgens mij ook nie HEEEL slecht voor je blok hoor, al is het beter met koppeling en gas loslate natuurlijk
ja tuurlijk is dat wel slecht
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Jubbega 2011 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Damwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 2010 1ste 70cc Genemuiden 2012 1ste 70 cc Genemuiden 2013
|
zo jun 24, 2007 9:30 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
ja anders hadden ze het er toch NOOIT opgemaakt....
overgestapt van de scooter?
zo jun 24, 2007 9:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
GiGi schreef: P!n0 schreef: zitten je zijkappen er nou op of niet??
en je afdekkapje van traanplaat? geen spiegels..
tsja....
ben der nie zo weg van... Je hoeft het ook nie mooi te vinde hoor Me zijkappe zitte er niet op, kun je nie leze? Afdekkapje met traanplaat look ja, spiegels zijn nie mooi..Zie jij op het circuit ooit spiegels? Naja toch bedankt voor je eerlijke mening ------------------------------------------------------------------------------------ Voor de rest..Je kunt me RS kope, goed bod en hij is van jou kan niets vinden over die zijkappen... Citaat: spiegels zijn nie mooi..Zie jij op het circuit ooit spiegels?
nope opt circuit niej, maar jij rijd niet op het circuit......
sorry... vind het nogal....ja.....
sorry voor dubbele post...
EDIT:
of moet ik maar aannemen dat dat door het ongeluk komt........?
zoja.... moe je niet aannemen dat ik dat automatisch aanneem....
tis geen raadsel spelshow....
zo jun 24, 2007 9:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
WillemB
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 2:03 pm Berichten: 465 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Oosterhout
|
Sowieso duurt het schakelen bij jou vrij lang, ik schakel met gas loslaten nog sneller. Maar ergens heb je wel een punt, zie wel vaker dat men tijdens het sprinten gas inhoudt.. gister bij het Gelredome (Arnhem) nog op een meeting :)
_________________ Proud owner of an Aprilia RS50.
|
ma jun 25, 2007 8:26 am |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
ik denk dat als je normaal schakeld het weinig uitmaakt
Maaruh over de brommer ik vind hem zeker mooi ik zou er nog wel zijkappen aan maken gewoon herstellen ofzow en dat over de spiegels is iedereens smaak (Zelf heb ik ze er ook niet op omdat ik dit er nogal lomp vind uit zien kwa achterkant )
maarja iedereen zijn mening voor de rest Een prachtige brommer (als de kappen er op zitten )
|
ma jun 25, 2007 8:55 am |
Persoonlijk album
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
P!n0 schreef: GiGi schreef: P!n0 schreef: zitten je zijkappen er nou op of niet??
en je afdekkapje van traanplaat? geen spiegels..
tsja....
ben der nie zo weg van... Je hoeft het ook nie mooi te vinde hoor Me zijkappe zitte er niet op, kun je nie leze? Afdekkapje met traanplaat look ja, spiegels zijn nie mooi..Zie jij op het circuit ooit spiegels? Naja toch bedankt voor je eerlijke mening ------------------------------------------------------------------------------------ Voor de rest..Je kunt me RS kope, goed bod en hij is van jou kan niets vinden over die zijkappen... Citaat: spiegels zijn nie mooi..Zie jij op het circuit ooit spiegels? nope opt circuit niej, maar jij rijd niet op het circuit...... sorry... vind het nogal....ja..... sorry voor dubbele post... EDIT: of moet ik maar aannemen dat dat door het ongeluk komt........? zoja.... moe je niet aannemen dat ik dat automatisch aanneem.... tis geen raadsel spelshow....
Door da ongeluk was mijn ophanging ook verschove ja, maar da ik mijn kappe er nie op heb komt doordat ik me cilinder nog aan het inrijde ben en het dan vrij nutteloos vindt, moet het na het inrijde toch weer afstelle..
_________________ Stratumseind, Stadshuisplein het kampioensschap zal weer in het zuiden zijn!!
|
ma jun 25, 2007 12:03 pm |
|
|
GiGi
ApriliaForum Member
|
Zo mense binnekort kan ik weer gaan rijde Heb er weer zin in(is weer 2,5 maande gelede) Binnekort nieuwe voor + achterband. Voor in de toekomst wil ik nog zo'n tellertje. Dan nog een mono + underseat. Dit wil ik in een maand of 4 realiseren Al zou ik genoeg geld hebbe zou ik het natuurlijk meteen doen maja heb nu eenmaal geen geldboom
|
ma sep 17, 2007 8:01 pm |
|
|
|