Auteur |
Bericht |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Filipino schreef: maarja, ze worden niet meer verkocht....lang leve piaggio...
Niet zo heel vreemd, dingen zijn helemaal niet veel verkocht.
Maar ook ik vind het een chique ding! Maar derbi blijft mooier met z'n sm's.
En uitlaat onderlangs is uiteraard niet mooi
|
zo apr 09, 2006 11:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Racekees schreef: denk dat dat nog wel gaat veranderen maar waarom een uitlaat van een gsm omgelast en geen onderlangsuitlaat eronder gezet ofzow? lijkt mij makkelijker
Ik denk dat het niet gaat veranderen, volgens mij gaat die hele aprilia schakelbrommer afdeling eraf... zo heb ik het gevoel en hopelijk is dat gevoel beetje mis.
Naja mss kon ie die uitlaat goedkoop krijgen.
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
zo apr 09, 2006 11:12 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Filipino schreef: Ik denk dat het niet gaat veranderen, volgens mij gaat die hele aprilia schakelbrommer afdeling eraf... zo heb ik het gevoel en hopelijk is dat gevoel beetje mis.
Tis iig wel gevoel voor humor...
|
zo apr 09, 2006 11:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
Mx-rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 07, 2006 7:06 pm Berichten: 5 Woonplaats: heemskerk
|
Een vriend van me heeft ene gsm daar heeft hij ongeluk mee gehad en toen kocht hij er nog een waar precie de zelfde uitlaat onder zat ten mocht ik hem voor 20 eu overneme dus.
vond wel de moeite waar om wat te proberen ipv ene nieuwe te kope:P
Deze mx is trouwens het model van 2003
|
ma apr 10, 2006 9:31 am |
|
|
wesco
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 06, 2005 12:12 pm Berichten: 491 Woonplaats: winterswijk :P
|
hej mx rijder moe tje mijn mx kijken ik had er ook een onder langs uit laat onder zitten
hep nu tijdelijk weer ff de ori uitlaat er onder liggen want de onder langs komt er pas weer op als ik mijn roze top er onder hep maar goed om dat jij het er ofer had dat je een onderlangs pijp wauw kun je meteen zien of jij het er zo mooi onder vint zitten
ik hoor het wel
_________________ jongens ben zwaar dislectie s het is soms moeilijk te leezen maar aub geen lulige op merkingen bedank als vast
|
za apr 22, 2006 6:44 pm |
|
|
simon buyle
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 06, 2006 10:23 pm Berichten: 2 Afbeeldingen: 4
|
nice one, ik zen simon from belgium en mijnen mx 50 is perfect, afgezien van scheve voorvork, kapot voorwiel, remschijf vooraan, stuur, en kappen.
heel eenvoudige reden=> dikkenek in bmw die zijn bocht mag afsnijden
op elkaar gevlogen (beiden 50 - 55 ) mijn been is van mijn voetsteun gegaan en dan is mijn kont tegen die auto gevlogen, me mijn been tussen wagen en brommer, mijn voetsteun heeft mijn scheenbeen versplinterd en een gat in mijn been geklopt.
das nu allemaal bijna 5 maand geleden, ik heb nu trug leren lopen enz, alles is in orde buiten een zenuw die af is.
nu de reden wrm ik op dees forum kom is, aangezien et een wrak is momenteel, zou ik die willen heropbouwen en kompleet tunen. hij liep al 85 ongeveer, dees is vr mij deftig genoeg. ik wil er gwn aalgladde machine van maken, als ik uitgevist heb hoe ik foto's op dees moe zetten kundet is komen bekijken eh, grtz simon
btw, roestjullie uitlaat ook redelijk snel? (minder dan jaar oud)
_________________ na anderhalf jaar rijplezier me mn mx 50 ben ik vrij hard in aanraking gekomen met bmw 5serie, hij snee zijn bocht af en knalde mij omver een zware openbeenbreuk en zenuwletsel linkerbeen
|
vr okt 06, 2006 10:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
kefke
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 28, 2006 10:03 pm Berichten: 105 Woonplaats: Tongeren, Limburg, België
|
Da's normaal dat de uitlaat snel roest...
Dat wordt heel heet en dan het water erbij... (het is ook gietijzer dacht ik niet?)
Veel geluk met de restauratie...
Van waar ben je juist, want ik ben ook van den Belgique
|
vr okt 06, 2006 11:33 pm |
|
|
poggiali-pieter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 2:08 pm Berichten: 282 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: ijmuiden
|
leuke mx ziet er super uit
veel rij plezier ermee
Kom je naar meeting in ijmuiden
_________________ Je bent pas rijk als je iets heb wat niet te koop is
dit is mij rs: www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4322
|
za okt 07, 2006 1:07 am |
Persoonlijk album
|
|
|