Auteur |
Bericht |
fablos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 25, 2006 11:09 pm Berichten: 133 Woonplaats: Heerle
|
suggesties voor spuiten rs
Ik ben op zoek naar een goed thema of een mooie kleur om mijn rs te spuiten. Dus als iemand nog suggesties of ideeen heeft kan die ze in dit topic kwijt.
Het mag best iets aparts zijn, niet gewoon zwart dus.
Als iemand een leuke kleurencombinatie of afbeelding voor op de brommer weet, is dat ook goed.
ben zelf al een tijdje iets aan het proberen te bedenken maar dat wil niet echt vlotten.
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
Zo was de brommer, en ik ben opzoek naar iets anders speciaals
of jullie moeten zeggen dat ik hem zo weer terug moet maken
|
vr dec 07, 2007 7:27 pm |
|
|
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Ik zou hem weer zo terug maken.
za dec 08, 2007 1:14 am |
|
|
rick.berghem
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:06 am Berichten: 132 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: berghem
|
zeker terug maken vind hem super mooi zo
|
za dec 08, 2007 1:57 am |
Persoonlijk album
|
|
fablos
ApriliaForum Member
|
en zelfde idee met leeuwenkop, maar dan antraciet met zilver. Lijkt iemand dat wat, kweet niet of ik nog genoeg groen heb staan namelijk. Dus dan moet ik toch nieuwe verf halen.
Opzich wil ik best iets anders proberen, niemand die speciale dingen weet? Kheb ook een al eens zilver gespoten met een rode inktlak erover, dat was ook heel erg mooi.
linkje:
|
za dec 08, 2007 2:44 pm |
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
hoe gaat het met rs beuner ? fablos?
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
za dec 08, 2007 4:02 pm |
|
|
fablos
ApriliaForum Member
|
ik ga weer naar school, examenjaar VWO, maar das allemaal wel een stuk lastiger dan het voorheen was. Cijfers zijn ook niet zo best, allemaal weer een beetje herhalen en veel mee bezig zijn zeggen ze dat wel moet helpen. Ben nu weer wat bezig met mijn rs, want dies een beetje kapot Moet hem weer eerst standaard zien te krijgen voor een keuring en dan ga ik hem weer spuiten dus. Maar daar ging dit topic dus over THAI-fight schreef: hoe gaat het met rs beuner ? fablos?
|
za dec 08, 2007 4:21 pm |
|
|
Paul^
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 19, 2007 3:48 pm Berichten: 285 Woonplaats: Papendrecht
|
Maar doe je ook nog spuiten voor andere mensen, tegen een vergoeding ?
_________________ .|..
|
zo dec 09, 2007 12:59 am |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
fablos/rs beuner kijk anders ff wat door het fotoshop topic, staan ook leuke ontwerpjes in!,
|
zo dec 09, 2007 4:41 am |
|
|
fablos
ApriliaForum Member
|
Paul^ schreef: Maar doe je ook nog spuiten voor andere mensen, tegen een vergoeding ?
tis alweer een tijdje geleden dat ik gespoten heb, dus eerst weer even oefenen voor ik het voor andere mensen kan doen. Maar in principe nog wel dus.
|
zo dec 09, 2007 12:17 pm |
|
|
Paul^
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 19, 2007 3:48 pm Berichten: 285 Woonplaats: Papendrecht
|
Ja dat snap ik
Dus je zou over een tijdje wel eventueel mijn kappen willen spuiten ?
_________________ .|..
|
ma dec 10, 2007 2:27 am |
|
|
fablos
ApriliaForum Member
|
kheb er even een paar geselecteerd, laat maar weten wat je van de kleurstellingen vind, goede punten en slechte punten
http://www.mijnalbum.nl/Album=AYNLQQRE
|
ma dec 10, 2007 9:42 pm |
|
|
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
|
fablos schreef: Paul^ schreef: Maar doe je ook nog spuiten voor andere mensen, tegen een vergoeding ? tis alweer een tijdje geleden dat ik gespoten heb, dus eerst weer even oefenen voor ik het voor andere mensen kan doen. Maar in principe nog wel dus. wat kost het om een kappenset 1999-2005 over te laten spuiten in het wit met blauw strepen? (helemaal?) onder de 100?
ma dec 10, 2007 9:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
fablos
ApriliaForum Member
|
Eriko de Angelis schreef: fablos schreef: Paul^ schreef: Maar doe je ook nog spuiten voor andere mensen, tegen een vergoeding ? tis alweer een tijdje geleden dat ik gespoten heb, dus eerst weer even oefenen voor ik het voor andere mensen kan doen. Maar in principe nog wel dus. wat kost het om een kappenset 1999-2005 over te laten spuiten in het wit met blauw strepen? (helemaal?) onder de 100?
kost meer dan 100 euro, maar als je nog interesse hebt moet je me maar toevoegen op msn. het kan dat je dan tegen iemand praat die hier niks vanaf weet. Dat is een vriend waarmee ik altijd spuit.
fablos_design@hotmail.com
|
ma dec 10, 2007 9:58 pm |
|
|
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
|
laat dan maar, het is voor mij over de 100 niet rendabel meer ben ik bang.. en als ik m zelf wit spuit.. en ik laat jullie de blauwe strepen doen, zeg maar 10cm dik en dan 10 cm wit en dan weer zo'n streep.. wat is daar een richtprijs voor?
want k wil een projectje van kappen beginnen.. maar het moet niet te ernstig in de kosten gaan lopen, want dan speel ik niet meer quitte, en dat is wel de bedoeling, of winst natuurlijk
ma dec 10, 2007 10:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
fablos
ApriliaForum Member
|
Eriko de Angelis schreef: laat dan maar, het is voor mij over de 100 niet rendabel meer ben ik bang.. en als ik m zelf wit spuit.. en ik laat jullie de blauwe strepen doen, zeg maar 10cm dik en dan 10 cm wit en dan weer zo'n streep.. wat is daar een richtprijs voor? want k wil een projectje van kappen beginnen.. maar het moet niet te ernstig in de kosten gaan lopen, want dan speel ik niet meer quitte, en dat is wel de bedoeling, of winst natuurlijk
Ik denk dat je dan zelf beter de strepen ook kan doen
maar als wij het eventueel zouden moeten doen, 75 euro ofzo
|
ma dec 10, 2007 10:21 pm |
|
|
|