Geregistreerd: wo maart 08, 2006 2:03 pm Berichten: 465 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Oosterhout
VRAAG: Plaatje zijkant RS voor ontwerpen
Ik ben ooit op dit forum een plaatje tegenkomen van de zijkant van de RS, waarop alleen de outlines van de brommer te zien waren. Dit was van een professioneel spuitbedrijf die het beestje gespoten heeft. Weet iemand dit plaatje nog te vinden? (eventueel ook voorkant/achterkant) Zodat ik zelf een ontwerp kan maken. Bij voorbaat dank!
Geregistreerd: ma feb 19, 2007 1:13 am Berichten: 421 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Scheveningen
uhhm op easyparts staan die dingen volgens mij wel die jij bedoelt maar dat is dan alleen de zijkant
moet bij onderdelen>originele onderdelen>aprilia en dan jou rs zoeken
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
je bedoelt toch niet deze of wel?
dat is namelijk van mijn topic brommer is nu natuurlijk wel wat anders bestikkerd gelukkig mooier maar mischien heb je er iets aan ookal was het deze niet
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
leuk kan ik ook weer eens met paint gaan spele!
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum