Auteur |
Bericht |
angelslayer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 17, 2006 10:43 pm Berichten: 12 Woonplaats: Apeldoorn
|
overspuiten??
ik was van plan om me brommer ooit overte(laten)spuiten
maar zou dat vet zijn of zeggen jullie van beter niet
|
di nov 07, 2006 11:07 pm |
|
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
overspuiten naar wat dan??
_________________ mijn rsje http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4327
|
di nov 07, 2006 11:08 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
eeeuh, ten eerste is het natuurlijk wat je zelf wilt. bedoel wij kunnen moeilijk voor jou gaan beslissen.. ik vind t pers wel lagge maar moet t wel écht mooi wezen, niet halfslagtig werk
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di nov 07, 2006 11:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
Als je spuiten kunt? kun je het heeeeel mooi maken.. als je geen ervaring hebt.. zou ik het niet doen
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
di nov 07, 2006 11:11 pm |
|
|
ludo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 22, 2006 11:22 pm Berichten: 477 Woonplaats: dedemsvaart
|
ik laat me brommer ook spuiten
maar ik zou er goed over nadenken
als je het echt graag wilt
en heb je er geld voor over
waar wil je het doen
en hoe
want ik liep al bijna 3 jaar met dat idee in me kop om me brommer te spuiten dus ik heb nu de knop door gehakt en ik ga het doen maar dan laat ik het wel bij een schadebedrijf doen omdat ik zelf niet kan spuiten en dat kost veel
dus ik zal maar gaan sparen
_________________ mijn RS project ;) http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4480
|
di nov 07, 2006 11:42 pm |
|
|
Tjerk
Administrator
|
ludo schreef: ik laat me brommer ook spuiten maar ik zou er goed over nadenken als je het echt graag wilt en heb je er geld voor over waar wil je het doen en hoe want ik liep al bijna 3 jaar met dat idee in me kop om me brommer te spuiten dus ik heb nu de knop door gehakt en ik ga het doen maar dan laat ik het wel bij een schadebedrijf doen omdat ik zelf niet kan spuiten en dat kost veel dus ik zal maar gaan sparen
Nieuwe beplatingset is voordeliger of niet? €650 ongeveer!
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
di nov 07, 2006 11:43 pm |
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
nee... spuiten kost ongeveer... 300 tot 400 euro in totaal
|
di nov 07, 2006 11:46 pm |
|
|
ludo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 22, 2006 11:22 pm Berichten: 477 Woonplaats: dedemsvaart
|
Tjerk schreef: ludo schreef: ik laat me brommer ook spuiten maar ik zou er goed over nadenken als je het echt graag wilt en heb je er geld voor over waar wil je het doen en hoe want ik liep al bijna 3 jaar met dat idee in me kop om me brommer te spuiten dus ik heb nu de knop door gehakt en ik ga het doen maar dan laat ik het wel bij een schadebedrijf doen omdat ik zelf niet kan spuiten en dat kost veel dus ik zal maar gaan sparen Nieuwe beplatingset is voordeliger of niet? €650 ongeveer!
ja mij gaat allen de kappen al 700 euro kosten om te spuiten
maar dan wel een heel speciale kleuren die ook prijsig is
_________________ mijn RS project ;) http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4480
|
di nov 07, 2006 11:46 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Re: overspuiten??
angelslayer schreef: ik was van plan om me brommer ooit overte(laten)spuiten maar zou dat vet zijn of zeggen jullie van beter niet
Je had wel meer moeite in je startpost mogen steken, vind dit namelijk een beetje slecht onderwerp om over te gaan discuseren, althans zoals jij het brengt.
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
di nov 07, 2006 11:50 pm |
|
|
Tjerk
Administrator
|
HexSpammer schreef: nee... spuiten kost ongeveer... 300 tot 400 euro in totaal
plus stikker set €150 zit je op €550 vind ik een splinter nieuwe beplating set met alles er op en er aan toch meer een aanrader .. als je mooie beplating kunt krijgen natuurlijk
|
wo nov 08, 2006 12:34 am |
|
|
Leviathan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 09, 2006 8:21 pm Berichten: 329 Woonplaats: Oudenbosch
|
Als je orgineele kappenset in goede staat is laat m dan niet overspuiten zoek dan een 2de kappenset, is zonde van de orgineele kappen tenzij ze er niet meer uit zien.
_________________ Niets
|
wo nov 08, 2006 2:13 am |
|
|
angelslayer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 17, 2006 10:43 pm Berichten: 12 Woonplaats: Apeldoorn
|
Leviathan schreef: Als je orgineele kappenset in goede staat is laat m dan niet overspuiten zoek dan een 2de kappenset, is zonde van de orgineele kappen tenzij ze er niet meer uit zien.
ja das wel een goed ideetje
maarja dan moet ik ook eerst weer een tweedehandse kappen set kopen
ik wou hem trouwens mooi glanszwartmaken aan de voorkant en mssn blauw aan de achterkant
|
wo nov 08, 2006 9:48 am |
|
|
roel88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 11:00 pm Berichten: 198 Woonplaats: genemuiden
|
Ik heb nog wel een complete kappen set liggen op de tank kap na. Hoef hier niet eens de hoofdprijs voor te hebben, voeg me ff toe roel_postma@hotmail.com
|
wo nov 08, 2006 10:48 am |
|
|
rs-beuner
ApriliaForum Member
|
Als je nog een voordelig adresje zoekt, ik kan voor niet te veel geld aparte en dus normaal gesproken dure kleuren spuiten. Kijk anders maar even in dit topic.
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... =spuitwerk
|
wo nov 08, 2006 3:43 pm |
|
|
mikey
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 07, 2007 9:47 am Berichten: 52 Woonplaats: haaksbergen
|
hej ff vraagje hoeveel kost een derbi senda beplatingsset als je een mooie wil en waar kan ik dit kopen?
_________________ =========== [R.T.H] ==============
======[Racing Team Haaksbergen]======
|
wo aug 15, 2007 10:24 am |
|
|
|