Auteur |
Bericht |
mister D.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 27, 2005 10:08 pm Berichten: 94 Woonplaats: belgie
|
 onderkuip aprilia nieuw model
Hallo ik heb een aprilia rs50 nieto replica (repsol) en ik wil er een onderkuip op monteren ik heb er eentje gezien van motorkit . Hij kost 124.99euro en er zijn achterlichten remlichten en pinkers ingebouwt.
http://67.15.14.25/~motorkit.com/catalo ... cts_id=846 dit is de link naar het artikel
hij is verkrijgbaar in wit ,zwart en grijs metalic en verkrijgbaar met rode en witte lichtkapjes
Is dit wel intresant en een goede prijs?
|
wo aug 31, 2005 1:19 pm |
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Zoveelste topic, en of ie interesant is dat moet je toch zelf bepalen?? Als jij ut vet vind moet je um er vooral opbouwen. Ik had um iig gekocht al ik een NM had.
Ook te verkrijgen bij:
http://www.speed-parts.nl
http://www.josdijkman.nl
|
wo aug 31, 2005 4:18 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
bij speedparts is hij goedkoper
|
wo aug 31, 2005 5:22 pm |
Persoonlijk album
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
beemsterkaas schreef: bij speedparts is hij goedkoper
Dan zal ie bij jos dijkman nog goedkoper zijn. Kwestie van mailtje sturen.
|
wo aug 31, 2005 5:33 pm |
Persoonlijk album
|
 |
mister D.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 27, 2005 10:08 pm Berichten: 94 Woonplaats: belgie
|
 kan best zijn maar ik woon in belgie en das wel ff rijde tot bij dijkman 
|
wo aug 31, 2005 5:53 pm |
|
 |
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
TPG
|
wo aug 31, 2005 11:42 pm |
Persoonlijk album
|
 |
ghostrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 28, 2005 4:53 pm Berichten: 15 Woonplaats: pesse
|
 jah id en waar komt het id vandaan van die lampjes in zo un kap!!!
Ik heb precies het zelfde maar dan in monoseat gemaakt en echt ingebouwd en die foto's stonden 1maand op internet en die kap kwam toen ook ineens op internet
_________________ hoi
|
za sep 03, 2005 2:32 am |
|
 |
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
ghostrider jij hebt wel fantasie...
denk je nu echt dat dit idee van jouw is gejat...
denk ut niet aan zon kap zitte maande voor bereding en moet dan moeten ze nog een bepaalde kunstof kiezen en dan moet hij nog goed gekeurt worden of ut veilig is...
dus da ze het van jouw hebben gejat kan je maar beter uit je hoofd zetten 
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
za sep 03, 2005 1:40 pm |
Persoonlijk album
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
|
Nollie schreef: ghostrider jij hebt wel fantasie... denk je nu echt dat dit idee van jouw is gejat... denk ut niet aan zon kap zitte maande voor bereding en moet dan moeten ze nog een bepaalde kunstof kiezen en dan moet hij nog goed gekeurt worden of ut veilig is... dus da ze het van jouw hebben gejat kan je maar beter uit je hoofd zetten 
Ja en ze moeten nog in een of ander lage loon landje in productie worden genomen.. (of komt dit uit europa??)
Zker egoïstisch om te zeggen dat ut idee van jou komt 
|
za sep 03, 2005 3:47 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Gaara
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 08, 2005 3:58 pm Berichten: 96 Woonplaats: Heerle
|
Ik heb die underseat besteld en er al een tijdje onderzitten ziet er vet uit 
_________________ Ik spit de pit uit je flow als een druifje, ik johan cruijff je, en snatch de mic op je fuifje
|
vr okt 21, 2005 7:38 pm |
|
 |
Charley
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 12, 2005 12:23 pm Berichten: 129 Afbeeldingen: 10 Woonplaats: Amsterdam
|
Het zou bets kunnen wat ghostrider zegt alleen het lijkt me in de 1ste instantie niet tenzij het echt bijna een 1 op 1 kopie is
_________________ af1, derbi GPR
|
vr okt 21, 2005 8:01 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
ghostrider schreef: :@: jah id en waar komt het id vandaan van die lampjes in zo un kap!!! Ik heb precies het zelfde maar dan in monoseat gemaakt en echt ingebouwd en die foto's stonden 1maand op internet en die kap kwam toen ook ineens op internet
Zo een kap maken ze niet in 1 maand.
En er zijn meer mensen die zulke soort geljk dingen al eens gedaan hebben. zoals Sr lampjes etc.
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
vr okt 21, 2005 8:10 pm |
|
 |
|