|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Appie-G
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 4:28 pm Berichten: 32 Woonplaats: Adam
|
 frame laten coaten
hey mense kheb een vraag ... mn af ligt nu helemaal in stukjes .. kprobeerde een stuk van de frame te polijsten . alleen 2 zijkanten meer nie .. maar ik wou vragen .. hoeveel zou et kosten voor mij om heel ( compleet frame ) dus ook achterbrug enz te Coaten .. zandstralen , lakken etc ... zelf gaan schure en spuite lijkt me nix nu te veel moeite 
|
vr aug 12, 2005 10:02 am |
|
 |
DeEnigeEchte
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 25, 2005 2:09 pm Berichten: 435 Woonplaats: Boven-Leeuwen
|
het beste kun je denk k gewoon bij een aantal spuitbedrijven informeren wat t zou gaan kosten... en daar kun je dan de goedkoopste uit halen
_________________ The artist formaly known as Thomas
|
vr aug 12, 2005 10:30 am |
|
 |
Chris Lameijer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 20, 2004 2:23 pm Berichten: 71 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Amstelveen
|
Het brdrijf waar ik het heb laten doen en waar nu weer zo'n frame ligt, zit in Badhoevedorp aan de ringvaart. Hij rekende mij 100 euro en dat was incl het frame, achterbrug, standaard, kroonplaat en matalen kapje bij de achterbrug. Zie foto
Bijlagen:
PICT0029.jpg [ 123.09 KiB | 1333 keer bekeken ]
|
vr aug 12, 2005 10:43 am |
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
ik heb alles laten coaten vor maar 70 pleuro's (zwart en oranje) maar dna ook egt heel de brommer: frame 8terbrug velgen subframes berg klein supul steppis kroonplaat etc. alleen is di event er mee gstopt 
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
vr aug 12, 2005 2:26 pm |
|
 |
Mutske
ApriliaForum Member
|
mij koste het 100euries
achterbrug & frame, kleur glanzend zwart
alleen de achterbrug moest naar de verfafbuiter sjizzl, dus dat koste iets extra's
maar totaal plaatje van 100euries, is mooi te doen
_________________ chesto '03 replica rossi project
|
vr aug 12, 2005 3:07 pm |
|
 |
Appie-G
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 4:28 pm Berichten: 32 Woonplaats: Adam
|
hmm oke thx allemaal ... kdenk dak mijne dan ook wel kan late coaten binnekort .. btw zal die velgen ook laten doen als et goedkoop uitkomt  kwil ze wit hebbe  hehe
|
vr aug 12, 2005 3:21 pm |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|