|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Mistralmaffertje
ApriliaForum Member
|
Lichtgevende dingen
Hallo,
Ik mag over een tijdje op me derbi senda rijden, en wil hem eerst nog even wat pimpen. Ik vroege me af of ik lichtgevende onderdelen mag hebben in het donker.
_________________ Op een automaat zitten en denken dat je een schakelbak hebt is als denken dat je een vliegtuig bent als je in een doos in de woonkamer zit.
|
di apr 28, 2009 10:48 pm |
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Re: Lichtgevende dingen
neon enzo , dat is toch verboden ?
di apr 28, 2009 10:50 pm |
|
|
Mistralmaffertje
ApriliaForum Member
|
Ik bedoel geen neon ofzo, maar glow in the dark hevels.
_________________ Op een automaat zitten en denken dat je een schakelbak hebt is als denken dat je een vliegtuig bent als je in een doos in de woonkamer zit.
|
di apr 28, 2009 10:55 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
op een scooter mag het, schakel niet...
kleine vragen topic is dit voor
slotje
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
di apr 28, 2009 11:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|