|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Daaan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 05, 2009 6:08 pm Berichten: 16 Woonplaats: Zaltbommel
|
kappen zagen
Hallo,
ik vraag me af hoe ik het beste kappen kan zagen, ik heb gelezen dat het goed gaat met een dremel met een slijpzaagje erop, maar vroeg me af of het niet met een ijzer/figuurzaag gaat? ik wil de kappen van mijn aprilia rs racing namelijk goed maken voor kappen voor een aprilia streetfighter. Iemand ideeën?
Alvast bedankt!
Daan
|
wo jan 07, 2009 6:38 pm |
|
|
Quintus
ApriliaForum Member
|
Re: kappen zagen
dremel met slijpzaagje gaat prima, krijg je wel strakke lijnen mee, alleen uitkijken dat je niet met te hoen toeren gaat zagen, want dan krijg je van die opgehoopte stukken gesmolten plastic aan de randen en in je gezicht haha:P
veel plezier
|
wo jan 07, 2009 6:56 pm |
|
|
DychoNN
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 9:40 pm Berichten: 93 Woonplaats: Ommen
|
Decoupeerzaag gaat ook best, als je maar rustig aan doet. Anders met een figuurzaag ja.
|
wo jan 07, 2009 8:17 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
kleine vragen topic..
slotje
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
wo jan 07, 2009 8:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|