Auteur |
Bericht |
mean red rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
|
ontverfen velgen
hey ik heb hier setje rs velgen liggen die toe zijn aan een nieuw lak laagje. ik doe het allemaal zelf maar vind het kaal schuren van de velgen donders ballen werk! weet iemand een snellere manier die ik thuis kan doen? dus niet zandstralen ! ik hoor het wel. later
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
wo sep 03, 2008 4:33 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Re: ontverfen velgen
Ja van die verf bijts, afbijt middel, das echt tering zooi, uitkijken voor je huid en alles, maar paar keer er op smeren, schoonspuiten met hogedruk reiniger, en dat nog een keer herhalen, en dan moet het zeker op een velg er goed kunnen afkomen, potje kost +/- €7,50
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
wo sep 03, 2008 4:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
mean red rs
ApriliaForum Member
|
ohja ook nog bepaald type waarmee ik moet rekening houden? want had xtje zo'n potje van de hema maar de lak had er geen last van alleen de blankelak ging eraf?
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
wo sep 03, 2008 4:37 pm |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Maakt denk ik niet zoveel uit, ik had toen iets van Alabastine ofzo, werkte perfect. Steeds lekker dik insmeren, en dan met een krabbertje oid zo veel mogelijk eraf steken. Dan met de hogedruk afspuiten. En dat herhaal je dan een aantal keer. Dan krijg je op een gegeven moment zoiets:
Bijlagen:
dennis 1.jpg [ 46.67 KiB | 2366 keer bekeken ]
_________________ De NnisRs
|
wo sep 03, 2008 4:44 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
ik heb het gehaald van parel, bij de formido. had het op me ontstekingsdeksel gesmeerd avondje laten intrekken en kon het er met een doekje afhalen,
tip: wel ff handschoentjes aan doen...
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
wo sep 03, 2008 5:03 pm |
|
|
rataplan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 24, 2006 3:26 pm Berichten: 46 Woonplaats: nijmegen
|
nog een kleine maar zeer belangrijke tip: gebruik het afbijtmiddel buiten of in een zeer goed geventileerde ruimte ( lees geen afgesloten schuur) want het is een goedje wat je echt niet in wil ademen
gewoon lekker dik erop kwakken met een flinke kwast en goed in laten trekken Daarna kun je het er vaak al gewoon afvegen met een doek en een sopje
|
wo sep 03, 2008 5:10 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
idd lees de beschrijving dus ff goed:P
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
wo sep 03, 2008 5:12 pm |
|
|
mean red rs
ApriliaForum Member
|
xd komt goed jongen ik hou me altijd aan de regels xd me brommertje staat nog steeds bij de jutten en gaat nu via justitie maar die lijken wel met vakantie xd
|
wo sep 03, 2008 5:20 pm |
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
jezus als je het dan toch balle werk vind breng het dan gewoon naar straler dit kost helemaal niet veel. en je krijgt ook nog eens net werk. en je hebt wel machines maarja het zijn velgen met die leuke ronde vorm wat verwacht je dan dat het zo ff gedaan is?
ik zeg stralen 100 keer makkelijker en netter.
|
wo sep 03, 2008 6:36 pm |
|
|
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
Heb je geen remvloeistof thuis liggen ofzo
_________________ Yamaha FZR600 Genesis
|
wo sep 03, 2008 7:10 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
melvin_rs schreef: jezus als je het dan toch balle werk vind breng het dan gewoon naar straler dit kost helemaal niet veel. en je krijgt ook nog eens net werk. en je hebt wel machines maarja het zijn velgen met die leuke ronde vorm wat verwacht je dan dat het zo ff gedaan is?
ik zeg stralen 100 keer makkelijker en netter. Voor een setje velgen naar de straler
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
vr sep 05, 2008 3:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
aprilia kevin schreef: melvin_rs schreef: jezus als je het dan toch balle werk vind breng het dan gewoon naar straler dit kost helemaal niet veel. en je krijgt ook nog eens net werk. en je hebt wel machines maarja het zijn velgen met die leuke ronde vorm wat verwacht je dan dat het zo ff gedaan is?
ik zeg stralen 100 keer makkelijker en netter. Voor een setje velgen naar de straler ja, op die manier is het goed gedaan en @ mean red rs, als je der niets voor over hebt, moet je de vraag hier niet stellen opties zijn: schuren tot je der bij neervalt afbijt en minder schuren tot je der bij neervalt straler close //
vr sep 05, 2008 4:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
|