deadgothic schreef:
JamMasterG schreef:
hier is alvast de toerenteller, ben nu bezig met een KM en temp. teller in dezelfde stijl... die post ik vanaaf of morgen wel
iemand nog op- of aanmerkingen ???
Greetz JMG
vraagje hoe ga jij te werk? ik heb geen foto shop kan je dat ergens gratis downloaden ..ik wil dit zelf ook gaan doen
Eehm, photoshop kun je niet zo gratis downloaden, d`r zijn wel illegale versie`s enzow van torrents e.d. te halen natuurlijk, maar tis niet effe photoshop.com intypen en downen die hap.
Als je het hebt komt het ergste, het onder de knie krijgen
valt niet mee om als leek aan Photoshop te beginnen. Ik kan je aanraden om veel tutorial sites te bezoeken en gewoon eraan te beginnen, lekker aanmeuken d`rmee, daar leer je het meest van. De eerste photoshops die je gaat maken lijken helemaal nergens op waarschijnlijk, maar dat kan ook niet anders, is bij iedereen zo die begint. (bij mij iig zeker
) Verwacht niet meteen de mooiste creatie`s te maken (zoals ik deed) want het kan vies tegenvallen... enige wat `k kan zeggen is, begin eraan, veel tutorials lezen eb veel proberen. Susses !
Als je vragen ofzow hebt kun je me altijd effe aanmelden op MSN, staat in m`n profiel.
[edit] By the way... als iemand een custom setje tellerplaten wil hebben, mail / pm me effe of vraag `t hier, kan altijd effe kijken wat `k voor je kan doen