Auteur |
Bericht |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Re: Zelf kuipruitje blinderen in smokey zwart?
Wat voor crazy folie hebben we het hier over?
Met een goed spateltje en de sticker goed te verwarmen kan je het in elk hoekje krijgen. Zie Carwrapping, en het aanbrengen van grote Fullcolour prints op bestelbusjes.
|
vr jun 17, 2011 5:31 pm |
|
|
herjan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 27, 2010 7:04 am Berichten: 1112 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Schildwolde (GR)
|
gelul
dat doe je echt niet zomaar even
vr jun 17, 2011 5:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Ik heb het een jaar gedaan op mijn stage, mijn duit in het zakkie is dus uit eigen ervaring..
Het is heel lastig, met het goede gereedschap en een beetje geduld en gezond verstand is het zeker te doen.
|
vr jun 17, 2011 8:50 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Washandje schreef: Ik heb het een jaar gedaan op mijn stage, mijn duit in het zakkie is dus uit eigen ervaring..
Het is heel lastig, met het goede gereedschap en een beetje geduld en gezond verstand is het zeker te doen. oftewel, alleen et ervaring gaat het je lukken? hij wil het zelf doen he, sherlock
vr jun 17, 2011 9:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
marien hij geeft toch enkel tips en dat het wel kan maar niet 1, 2 3 zal gaan.
vr jun 17, 2011 9:26 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
sorry, kwam weer eens wat bot uit de hoek, blame it on the alcohol maar ik denk dat je zonder ervaring (ervan uitgaande dat stijn niet toevallig samen met vincent stage heeft gelopen ofzo ) beter voor een ''echt'' ruitje kunt gaan... maar proberen kan altijd natuurlijk
vr jun 17, 2011 9:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Proberen kost maar een paar eus, ruitje kost een paar tientjes, dan had ik het wel geweten
vr jun 17, 2011 9:34 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Washandje schreef: Ik heb het een jaar gedaan op mijn stage, mijn duit in het zakkie is dus uit eigen ervaring..
Het is heel lastig, met het goede gereedschap en een beetje geduld en gezond verstand is het zeker te doen. jij weet blijkbaar niet hoe dik dat folie is is veel diken dan wrapping ik haad het op me 1 serie en moest het er van de politie afhaalen, en dat spul is egt stug en dik
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
vr jun 17, 2011 9:55 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
|
sjonnie
vr jun 17, 2011 10:06 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
MartinW schreef: sjonnie iets beblindeerd is altijd mooier zeker bij een coupe
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
vr jun 17, 2011 10:11 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
|
ja een tintje wel, maar op de voorruit en voorste zijruiten mag het nu eenmaal niet als je het wel doet, ben je gewoon een sjonnie
vr jun 17, 2011 10:13 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
MartinW schreef: ja een tintje wel, maar op de voorruit en voorste zijruiten mag het nu eenmaal niet als je het wel doet, ben je gewoon een sjonnie :') owja ik had het er een week op, en moest eraf
|
vr jun 17, 2011 10:14 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
|
hehe grapje, staat op zich wel dik maar we gaan wel offtopic nu, en dat mag niet meer van ries lijkt me dat vincent genoeg tips heeft gegeven om het te proberen (ik zeg niet dat het lukt, want heb er zelf geen ervaring mee), dus als de TS of weet ik veel wie dit nou ff probeert, en laat weten of het lukt?
vr jun 17, 2011 10:21 pm |
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Stinos (ik dus) zal 't laten weten
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
zo jun 19, 2011 6:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
RS50Rick schreef: Ik denk dat als je het letterlijk rookt (dus hangt boven erge rook) dat 't je schermpje doet vervormen. HAHAHAHAAHA wat een belgenopmerking
zo jul 10, 2011 1:56 am |
|
|
|