Geregistreerd: za aug 23, 2008 1:37 pm Berichten: 21 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: geleen
stickers
Hey,
K heb n vraagje. K heb n aprilia rs uit 2000. Ik wil de achterkant overnieuw bestrikkeren (gele sticker op zn kont) en de voorkap (rode lijnen bij de spiegels en rondom de koplamp). Hoeveel gaat me dit ongeveer kosten? Dit zal k zeker alleen bij de aprilia dealer kunnen bestellen he want bij die andere site krijg je (volgens mij) alleen de logo's enzo. Als iemand me hiermee kan helpen zou dat super zijn.
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
Re: stickers
maak je toch even een belletje naar je dealer of die ze überhaupt kan leveren en wat het grapje gaat kosten, en anders beetje op e-bay neuzen, die hebben dat soort meuk meestal wel, beetje zelf initiatief nemen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum