Re: originele stickersetjes
ten eerste zou ik als ik jou was geen originele stickers doen die zijn (denk ik) nog wel te krijgen alleen schreewend duur dat zou ik het niet waard vinden namaak stickers echter kosten de kop niet.
en doe zo veel mogelijk zelf het is oppervlakkig schade zoals krassen en groeven kun je dat makkelijk zelf herstellen met plamuur en schuurpapier zit er nog wat flinke schade op kun je met een beetje handigheid ook aardig ver komen. tis maar net wat je wilt laat je alles doen of doe je zo veel mogelijk zelf.
bij mij koste toen een liter metallic (met beetje parelmoer) 90 euro per liter als ik me niet vergis ging toen (volgensmij) nog geen 3 liter op. maarja dan komt het uurloon er nog bij. als je gewoon hoogglans of zijdeglans neemt ben je al stukken goedkoper uit. meeste zit gewoon in het uurloon en ik zou zeggen maak even een fototje en ga naar een schadebedrij en laat even op papier zetten wat het kost en ga zo de buurt even rond. ik had het toen maar 10km verderop laten spuiten scheelde me paar tientjes