Redrose schreef:
ja kerel
jaloers?

Nee grapjas, maar plastic spuiten vind ik toch anders, kwa hechting etc. Metaal vink makkelijker.
En praat me niet na, hou ik niet van.Charley schreef:
heej Rooie Roos das mooi gelukt. Ik heb ook gehoord dat je de verf moet voorverwarmen in een bak met warm/heet water de verf word dat vloeibaarder en chemische elementen mengen beter waardoor je na het spuiten een glad opervlak krijgt.
En gasten roepen dat je het niet zo strak krijgt al met de compressor hebben we niks aan de meeste mensen moeten het toch met spuitbussen doen. Ik ga dus nog het een en het ander proberen. Als ik klaar ben schrijf ik er een UITGEBREID tutorial over spuiten want op alle sites doen ze er zo luchtig over die rotklus.
k ga slapen (proest) rijden

om 3.20-
Voorverwarmen is niet nodig, tenzij je van plan bent te gaan spuiten als ut vriest. Maar als ut sowieso al 20 graden is (de perfecte temp) dan is je spuitbus ook warm genoeg. Als het egt goed zou zijn om te verwarmen zou ut wel op het etiket staan. En er staat juist vooral op dat je um niet moet gaan verhitten (50 graden is niet goed). Maar das vooral omdat de bus dan kan knallen.
En als je goed leest roepen de "gasten" dat er niet zo makkelijk over het spuiten met een compressor moet worden gepraat. Dat is iets heel anders dan dat je het niet strak zou krijgen met een compressor. Want met compressor kan je het veeel strakker krijgen dan busjes, mits je ervaring/techniek hebt/weet.
En die toturial ga je voor jezelf maken neem ik aan?