Auteur |
Bericht |
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
je hebt niet ff snel plaatje van nero  ?
|
zo okt 07, 2007 8:29 pm |
|
 |
daantjuh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 8:42 pm Berichten: 902 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: sleeuwijk
|
check kevin signature die set is ook te koop bij motor-graphics
zo okt 07, 2007 8:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
jah ind die had ik gezien..
vond fluo red ook mooi toen zag ik dus repsol maar dat wordt het dan denk ik niet
kieze is echt moeilijk.
ik dacht aan.
alles zwart met zwarte of andere kleur velge.
of alles mooie metallic roon/bruin. (heel iets bruin)
of dus fluo red.
of nero (wist niet dat die zo heette)
dus nogal moeilijk  .
want naja als het erop zit, zit het er ook op 
|
zo okt 07, 2007 8:45 pm |
|
 |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
welke plakband kan je het beste gebruiken? ik heb nu gewone afplakband van de praxis alleen dan is het geen mooie rand 
_________________ als iedereen aan zichzelf denkt word aan iedereen gedacht.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid
|
wo dec 05, 2007 7:44 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
|
plak over de rand van je afplakband (niet op je kap) gewone plakband, trek dit helemaal door tot het onderste en bovenste deel van je afplakband, en laat de echte plakband er een klein beetje overheen (be carefull, and good luck) 
wo dec 05, 2007 7:50 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
en wanneer moet ik het eraf trekken dan? als het droog is?
|
wo dec 05, 2007 8:23 pm |
Persoonlijk album
|
 |
janiler
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 10:40 pm Berichten: 471 Woonplaats: Brabant de gekste
|
ge kunt ok gewon folie late drukke als je t beu bent trekte t er gewon vanaf en zette n andere folie op
_________________ GAANK IS ALLES!!
|
wo dec 05, 2007 10:26 pm |
|
 |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
|
sticker late make? ja ik heb al een bedrijf gemaild die costum paint doet want ik doe het liever niet zelf, kent nog iemand een spuit bedrijf dat mn mono wil spuiten? of iemand particulier, ik heb de motip kleurcodes...
|
wo dec 05, 2007 10:27 pm |
Persoonlijk album
|
 |
repsolrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 26, 2007 10:45 pm Berichten: 12 Woonplaats: beekbergen
|
ik heb hem ook gemaakt gewoon zelf kijken naar de maten en gewoon je eigen ding ervan maken  deze ziet er weer heel anders uit als die van mij 
|
do dec 06, 2007 8:21 pm |
|
 |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
|
ja heb ik gedaan, ik had blauw mooi gespoten, toen dus oranje streep, nou was dus niet goed afgeplakt ik denk dat doe ik later wel wou ik de witte streep doen was ook geen mooie rand en ik had 2 druppels omdat ik de spuitbus niet bleef schudden denk ik het leek wel water en nu heb ik geen zin meer om het te doen ik kijk wel ff hoe duur het is en als het echt duur is probeer ik het zelf wel, 6 motip spuitbusjes kost ook al 65 euro dus kan ik het net zogoed late doen....
|
do dec 06, 2007 8:32 pm |
Persoonlijk album
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
daantjuh schreef: check kevin signature die set is ook te koop bij motor-graphics
PRO 
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
do dec 06, 2007 8:38 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|