Auteur |
Bericht |
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
ja, dat verschilt ook per persoon....ik denk dat als ik mijn project helemaal af heb dat ik hem dan gewoon uit de verzekering haal en in de schuur laat staan (dan zit er zoveel geld in  ) , ook als ik een motor heb
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
do maart 10, 2005 8:54 am |
|
 |
Mr. Breezer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 05, 2004 2:47 pm Berichten: 10 Woonplaats: kontich
|
ik heb nog appie staan  van 2003 replica versie :p rond de 1500euro
_________________ >>APRILIA RULES 4EVAH<<
|
do maart 10, 2005 9:43 am |
|
 |
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
ik heb nog een fiets staan, mag je ook meenemen voor die prijs 
|
do maart 10, 2005 2:34 pm |
|
 |
rs-power
ApriliaForum Member
|
RS Rens schreef: :P met een oud model moet het altijd maar ff goed gaan.. nieuw model rijd gewoon zonder gezeur 
Dus jij hebt nooit een afgetrapte Nieuw Model gezien?
mijn oud model heb ik na aanschaf iets van 20k destijds gereden met pittige cilinders (eerst Zwarte Top en 20mm erna Roze top 20mm en yasuni uitlaat) heb noooit iets vervangen eraan behalve me koppelings platen en had meteen me koppelingshuis aan laten passen voor een 5 plaats systeem
ben pas me brommer gaan reviceren (hoefde niet hoorde nog geen lagers gieren) toen ik een zware setup aanschafte en een race krukje
Hebo manston 70cc
28mm keihin d-slide
hpi 2004
enz enz
maargoed je hebt wel gelijk dat oude moddeltjes wat vaker afgetrapt zijn maar dat zijn nieuwe modellen tegenwoordig ook vaag genoeg
/edit
maargoed als je hem wil verkopen geef maar een schreeuw heb mischien wil interesse in je RS (wel kaploos)
en heel mischien doe ik me eigen blauwe kappenset weg moet ff kijken mischien is dat een alternatif voor je
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
do maart 10, 2005 3:14 pm |
|
 |
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
Mr. Breezer schreef: ik heb nog appie staan  van 2003 replica versie :p rond de 1500euro Das niet veel  . Als ik het geld nu al had zou ik het misschien wel doen. RS-Power: over dat verkopen moet ik nog ff goed nadenken. Uiteindelijk komt het daar misschien wel op neer omdat het misschien idd niet slim is om in zon oud model veel geld te steken. Als ik dan een nm zou kopen is ie wel erg standaart maar zoals Timmeh ooit zei; rs is van nature al mooi  . Maar ik wacht in ieder geval tot en met zomervakantie met verkopen. Maar ik blijf er ook bij dat als je het zelf doet dat je maar weer moet zien of het wat wordt. [/quote]
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
do maart 10, 2005 3:51 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rs-power
ApriliaForum Member
|

Pepijn_RS50 schreef: Mr. Breezer schreef: ik heb nog appie staan  van 2003 replica versie :p rond de 1500euro Das niet veel  . Als ik het geld nu al had zou ik het misschien wel doen. RS-Power: over dat verkopen moet ik nog ff goed nadenken. Uiteindelijk komt het daar misschien wel op neer omdat het misschien idd niet slim is om in zon oud model veel geld te steken. Als ik dan een nm zou kopen is ie wel erg standaart maar zoals Timmeh ooit zei; rs is van nature al mooi  . Maar ik wacht in ieder geval tot en met zomervakantie met verkopen. Maar ik blijf er ook bij dat als je het zelf doet dat je maar weer moet zien of het wat wordt. [/quote]
geef maar een schreeuw als je hem weg wil doen
en anders zoals ik al zei doe ik mischien mijn kappenset weg omdat ik zelf met me 2e set nu bezig ben dus michien is d een optie kan je deze verpatse en mijne overnemen die heeft alleen kleine gebruikers krasjes  (en niemand heeft zo eens et aangezien die stickers ook allemaal ontworpen zijn door een motor desinger)
maargoed dit is dus nog lang niet zeker of die weggaan en wanneer ze weggaan :)
|
do maart 10, 2005 4:05 pm |
|
 |
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
geef maar een schreeuw als je hem weg wil doen
en anders zoals ik al zei doe ik mischien mijn kappenset weg omdat ik zelf met me 2e set nu bezig ben dus michien is d een optie kan je deze verpatse en mijne overnemen die heeft alleen kleine gebruikers krasjes  (en niemand heeft zo eens et aangezien die stickers ook allemaal ontworpen zijn door een motor desinger)
maargoed dit is dus nog lang niet zeker of die weggaan en wanneer ze weggaan :)[/quote]
dat zou wel vet zijn, zeg maar als je ze wil verkopen, ben ik ook van het gezeik af. Tis dan niet helemaal als gepland maar heb ik tenminste (bijna) onbeschadigde kappen. Maarre als je ze verkoopt, wat wil je er dan ong voor hebben?
|
do maart 10, 2005 4:10 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rs-power
ApriliaForum Member
|

Pepijn_RS50 schreef: geef maar een schreeuw als je hem weg wil doen en anders zoals ik al zei doe ik mischien mijn kappenset weg omdat ik zelf met me 2e set nu bezig ben dus michien is d een optie kan je deze verpatse en mijne overnemen die heeft alleen kleine gebruikers krasjes  (en niemand heeft zo eens et aangezien die stickers ook allemaal ontworpen zijn door een motor desinger)  maargoed dit is dus nog lang niet zeker of die weggaan en wanneer ze weggaan :) dat zou wel vet zijn, zeg maar als je ze wil verkopen, ben ik ook van het gezeik af. Tis dan niet helemaal als gepland maar heb ik tenminste (bijna) onbeschadigde kappen. Maarre als je ze verkoopt, wat wil je er dan ong voor hebben?[/quote]
weet nog niet moet ff kijken hoe hoet met me andere kappies gaat worden
deze zijn een klein beetje beschadigt aan de zijkappen aan de onderkant
Maargoed ze zijn verder echt netjes op paar kleine krasjes na en zijn BlauwMetalic gespoten ze glinsteren dus in ze zon en zoals ik al zei elke sticker is appart ontworpen dus alleen op deze kappen zitten ze
kijk maar die spikkels die je zit (deze foto is dus in de zon)
en de kappen die normaal mat zijn bij een RS oud model (de y stukken en de kapjes binnen je voorkap zijn ook metalic ipv mat  )
maargoed wat zou je voor zoiets geven
en zeg het nu ff voor de duidelijkheid tis niet zeker dat ze weggaan dat je geen foute hoop krijgt
maargoed wat zou jij voor
Laatst bijgewerkt door rs-power op do maart 10, 2005 4:24 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
do maart 10, 2005 4:22 pm |
|
 |
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
|
pfff  . Ehm wat had je zelf in je hoofd. 300 ofzow? ik noem maar wat. Zeg maar wat je ervoor wil hebben en dan kijk ik wel of ik het teveel vind of niet
|
do maart 10, 2005 4:24 pm |
Persoonlijk album
|
 |
locowine
ApriliaForum Member
|
volgens mij was je bij die foto van je voorkapje ff lekker door de hondestront gereden 
|
do maart 10, 2005 7:27 pm |
|
 |
rs-power
ApriliaForum Member
|
Pepijn_RS50 schreef: pfff  . Ehm wat had je zelf in je hoofd. 300 ofzow? ik noem maar wat. Zeg maar wat je ervoor wil hebben en dan kijk ik wel of ik het teveel vind of niet
kweet nog neit als ik ze weg doe hoor je van me 
|
do maart 10, 2005 7:45 pm |
|
 |
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
|
rs-power schreef: Pepijn_RS50 schreef: pfff  . Ehm wat had je zelf in je hoofd. 300 ofzow? ik noem maar wat. Zeg maar wat je ervoor wil hebben en dan kijk ik wel of ik het teveel vind of niet kweet nog neit als ik ze weg doe hoor je van me 
is goed, laat het iig zo snel mogelijk weten dak een beetje weet waar ik op kan rekenen
|
do maart 10, 2005 9:18 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rs-power
ApriliaForum Member
|
Pepijn_RS50 schreef: rs-power schreef: Pepijn_RS50 schreef: pfff  . Ehm wat had je zelf in je hoofd. 300 ofzow? ik noem maar wat. Zeg maar wat je ervoor wil hebben en dan kijk ik wel of ik het teveel vind of niet kweet nog neit als ik ze weg doe hoor je van me  is goed, laat het iig zo snel mogelijk weten dak een beetje weet waar ik op kan rekenen
denk (90%) dat ze vanaf 1 augustus te koop gaan staan inclusief de zadeltjes (zit en duo zadel) die met een bijpassende kleur sky zijn bekleed (en niks gaat los van elkaar weg)
|
vr apr 15, 2005 12:34 am |
|
 |
|