Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
master3rnie schreef:
of je rijd naar de auto was straat en koopt daar paar muntjes en spuit hem af met warm water , sop en ontvettings middelen.. keertje wrijven.... schooon.. daarna met warm water met was erover.. laten drogen en klaaar.. das dan wel voor de luiere mensen onder ons
Kvind dat meer werk dan met een doekje wd40 erover.
WD-40 beschermt ook terwijl remmenreiniger dat niet doet dus in eerste instantie raad ik gewoon WD-40 aan.
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
OW das wel een goeie, WD-40 gebruiken, heb vanmiddag nog een nieuwe bus gehaald, want volgens mij van me ketting vet en zo al die rotzooi die er op komt, maar das ook op me velg ontzettend smerig van die smeer zooi, ook gewoon met WD-40 dan zkr?
btw: als dat op me velg ook zit, spuit ik dan teveel ketting vet?
Bedankt jongens, ik zal de bus WD40 maar eens uit de kast trekken, en dan kan ik wel ff foto'tje maken voordat ik um schoonmaak, en daarna..
moet alleen ff kijken wanneer ik tijd heb (vrijmaak)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 63 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum