![Bericht Bericht](./styles/apriliaforum/imageset/icon_topic_latest.gif)
Gilera Gp50 Grand Prix nummer 1211
Eventjes van Puchforum afgeplukt
![biggrin :D](./images/smilies/biggrin.gif)
zocht het niet om heel nieuw topic te schrijven.
Na veel denken toch de puch er uit gedaan en en goed terecht gekomen en toch maar wat anders gehaald.
In eerste instatie wou ik een scooter maarja na wat denk werk toch maar niet (don't want to be a SJONNIEEE). Dus toch maar een schakel gekocht.
Hadden 2weken geleden naar honda boer gebeld die had mooie honda mt5 staan maar dan met 80blok en 125cc nou gebeld maar die was week daarvoor verkocht, maar hij had er nog een binnen gekregen honda mt5 met nl kenteken 50cc voor 400 nogiets. Nou week later er heen gereden bleek het een duitse honda mt8 zijn waar ik dus geen :@@ aan heb. Bleke het dus ook nog zo te zijn dat hij er ineens 450 voor moest hebben + dat er nog eens 200 boven opkwam voor een NL frame zonder NL kenteken dus moest nog naar de RDW ook nog. Nou aan gereden toen op trug weg bij Raswa scooters gestopt en daar had ik m al eerder zien staan. Juist de Gilera GPR Poggiali, nou na veel praten etc etc met s mam er over gehad ding lag stuk boven mijn prijs uit. Maar goed na van alles geregeld te hebben, is hij nu lekker van mij
.
Setup:
Alles standaard
weet zo niet welk merk cilinder of hoeveel mm carbu. Ding is compleet standaard.
00170.0 is de KM stand en 2jaartjes oud. Gewoon nieuw dus, ding heeft geen krasje en mankeerd ook niks. Niks aan gebeurd verder en rijd mooie 60/65 goed genoeg voor nu
aangezien de winter er aan komt laat ik alles mooi standaard.
Hier een foto
. binnekort maar wat meer foto's maken
. Misschien samen met de Z-one van Crossfight. Mijn EX puchje
Verder heb ik nu geen plannen met de Gpr misschien dat ik een keer een setje achterkappen koop en dan voor in de zomer een SF van ga maken
Setup blijft mooi zo misschien dat er na 500km ofzo de prop uit te uitlaat gaat en dan ietsjes lichter vertanden..
Leave a message :V
Greetzzz Lloyd
okee. HEEEEl lang gelede foto's beloofd. Hier een klein deel ervan, als het wat mooier weer is dan worden er nieuwe foto's gemaakt. Tevens mn nieuwe helm erbij
Hebo Indian.
(hij is nog wel vies maarja dat heb je met regen (ho_ly) )
En als laatste mn PRUL uitlaat bocht :S ala tomos styleeee.
(foto's gemaakt toen t geregend had, dus lekker vies :( )
Wat vinden jullie er van??