Auteur |
Bericht |
RvStrien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 18, 2009 8:27 pm Berichten: 19 Woonplaats: Raamsdonksveer, N-B
|
 Rieju RRX van Rick
Hoi mensen, vanochtend mooie foto's geschoten dus ik maak maar meteen een topic aan. Het is een Rieju RRX, zoals de titel al zegt. Heb hem in Juli nieuw gekocht bij Van Helden in Rijswijk. Meteen eerste week kilometers eropgegooid en meteen prop eruit, als je terugkomt van een MH RYZ met een Giannelli uitlaat, valt het toch écht vies tegen! Toen op rollerbank gemogen, 55 in zn 4 ze vergaten de andere 2 versnellingen  . In november ben ik aangereden door een onoplettende coke verslaafde, en ik kwam van rechts dus heb wat vergoed gekregen, na die 2 maanden dat hij bij van helden stond ben ik weer gaan proberen te rijden, toen ik weer kon lopen. En het eerste wat ik zag was dat mn uitlaat gewoon zowat weggerot is daar. Dus na 3 weekjes een Yasuni HMR2 eronder gegooid. Hier zijn wat foto's, enige plannen die ik nog heb is die flap erachter vanaf halen en wat moois eronder maken, en misschien rood velglint.      (Links zijn klikbaar)
|
za feb 21, 2009 7:22 pm |
|
 |
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
 Re: Rieju RRX van Rick
vet ding  alleen onderlangse uitlaat ghehe  maar die velgen 
za feb 21, 2009 7:32 pm |
|
 |
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
dies wel laip 
za feb 21, 2009 7:50 pm |
|
 |
*Kris*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 02, 2008 8:19 pm Berichten: 1237 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Woudrichem
|
ha meneer met de mooi pijp 
_________________ brommer - loos :(
|
za feb 21, 2009 7:51 pm |
Persoonlijk album
|
 |
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
Moooi moooi mooi alleen die velgjes bah  cross ownt maar mooi ding hoor  jammer dat rieju-club off is 
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
za feb 21, 2009 9:47 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RvStrien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 18, 2009 8:27 pm Berichten: 19 Woonplaats: Raamsdonksveer, N-B
|
hehe in de 4 reacties wel verschillende meningen. Smaken verschillen  . Die pijp, ja ik vind het echt een geweldige pijp, klinkt ook lekker. Brult goed, maar ook nog best beschaafd, nou heb ik em nog niet horen rijden, mn brommer. Alleen mijn recht zeg maar  . Maar binnekort eens een filmpje maken. Die velgen, ja klopt, ik vind cross opzich wel mooi, maar ik kijk het liever vanuit het praktische oogpunt: Schoonmaken van spaken, wat een verrot werk, toen met mn oude brommer. En zeker met die zwarte velgen met oranje spaken  , dat komt een persoon wel bekend voor denk  . Oranje had ik er toen maar afgebeund. En met deze brommer hebben die velgen wel wat. Zijn in principe op een klein detail dezelfde als die van de nieuwere GPRs. Binnenkort maar eens wheelstriping eropdoen, denk dat dat wel een leuk detail erop wordt.
|
zo feb 22, 2009 2:28 pm |
|
 |
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
jah, die velgen hadden beter bij mijn brommer kunnen blijven, maar je was mij weer voor  maar stinken je kleren nu met deze uitlaat minder?? 
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
zo feb 22, 2009 3:30 pm |
Persoonlijk album
|
 |
af1-racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 16, 2008 10:13 pm Berichten: 1560 Woonplaats: dussen
|
het is een mooie brommer, en die velgen zijn ook mooi ik zag je gisteren nog rijden in dussen, je achterspatbord trilt nogal anders moeten we samen eens een keer gaan rijden 
_________________ Mn Aprilia af1: viewtopic.php?t=10557 Mn Aprilia rs extrema: viewtopic.php?f=14&t=11904
Le Derbi schreef: auto wheelies geen gebrek als je met de koppeling speelt 
|
zo feb 22, 2009 3:36 pm |
|
 |
RvStrien
ApriliaForum Member
|
af1-racer schreef: het is een mooie brommer, en die velgen zijn ook mooi ik zag je gisteren nog rijden in dussen, je achterspatbord trilt nogal anders moeten we samen eens een keer gaan rijden  Ja, dat klopt. Liet eerst een man nog even zien waar de dorpsstraat was , haha. En ja klopt, achterspatbord trilt heel erg ja:P kreeg ik bij de meeting ook al commentaar op. En idd, is goed een x samen rijden. @dx10, Nou ja, het ruikt wel minder, die oude die stonk veel meer  Mn oom vroeg wel eens of ik had gerookt zo erg da 't stonk.
|
zo feb 22, 2009 8:11 pm |
|
 |
dx11
ApriliaForum Member
|
|
di feb 24, 2009 10:46 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RvStrien
ApriliaForum Member
|
Wat raar, als ik ze open zie ik wel gewoon een plaatje erop waarop ik ken klikken dat ie full-size is 
|
wo feb 25, 2009 5:35 pm |
|
 |
dx11
ApriliaForum Member
|
ik heb ze al op je hyves gezien hoor 
|
wo feb 25, 2009 7:23 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RvStrien
ApriliaForum Member
|
dx11 schreef: ik heb ze al op je hyves gezien hoor  Dat ken ook uiteraard :)
|
wo feb 25, 2009 7:29 pm |
|
 |
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
Ey kerel, hoeist ammel? Al bietje bekomme van de meeting? 
_________________ Micro Power!
|
do maart 26, 2009 6:27 pm |
|
 |
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
HMR2  Klinkt ook lekker hoor 
do maart 26, 2009 7:15 pm |
|
 |
|