[Ari]-Yamaha Tzr WhiteBlackRed '08 VERKOCHT
k was gister net thuis (nog met mn helm op xD) belt een vriend me op: KOM SNEL!! JE TZR IS BINNEE!! HY IS FOKINGMOOI!!! KOM SNEL GAST!!! K STA BY VN EGMOND (die brommer zaak
)!!! DEZE KEER LIEG K ECHT NIET !!!!
nja, dus daarheen ryde en staat idd mn nieuwe tzr
nog folie op de spiegels en demper, gloedengloednieuw, dus die vent zou vndaag die uitlaat eronder zette, rijklaar maken afstellen tandwiele cdi enz enz doen, is em niet gelukt :( dus morge mag k em waarschynlyk ophalen
plane:
-inrijde
V-ontgrenzen
V-Metrakit Rk uitlaatje
V-zwart kuipruitje (orgineel van Yamaha Racing)
V-taartschep eraf
V-rode velglint
X/
V-nieuwe spiegels (Rieju Rs2)
V-ProGrip tankpad
V-a'la xenon lampjes
V-led strips (a'la neon xD)
V-ledjes in mn koplampen
X-bandenletters witten
V-speciaal voor my gemaatkte stickers
(lukt et nog Mitchell?
X-nieuwe knipperlichen achter
X-blauwe teller verlichting
V-nieuwe teller achtergrond (eigen ontwerp)
X-voor et zomer mss een powerfilter'tje
X srry voor de slechte en kleine fotos, maar k had mn mob verkeerd afgesteld
(en et is een 5megapix ook nog s wel xD)
te koop
UPDATE 05/03/08------------------------------------
TANKPAD PROGRIP A'LA XENON UPDATE 07/03/08-------------------------------------
die ledstrips aangeslote, teller ontgrensd, ander teller verlichting en mn pech kuipruitje eropgezet
goede flash heeft die viewty
UPDATE 08/03/08-------------------------------------
spiegels en kuipruitje
k kwam tot ontdekking dat ze gelyk een benzine filter eronder hebbe gezet
UPDATE 16/03/08-------------------------------------
wasrek eraf, kenteken wat lager gezet (zat helemaal voor mn licht :S) en de reclame van de bromzaak weggehaald (mitch, hy is klaar voor je sitcker
)
racegaas
de velglint is heeeeel erg slecht gelukt, superscheef enzo, k laat maar 1 fototje zien op welke hy niet slecht lijkt, hy is eigenlyk rood, komt door de flits
k ga nieuwe eropzetten, zou k mss wit nemen?
UPDATE 19/03/08-------------------------------------
witte bandenletters
paar foteaus op de brug
20/03/2008
HY IS INGEREDEN!!! UPDATE 30/11/08-------------------------------------
na veel update's niet in mn startpost gezet te hebben komt er na wat meer dan 9 maanden weer s eentje
zoals de meeste al weten, zijn wss mn krukaslagertjes en mn bigend naar de klote, ergens begin januari gaat mn blokje uitelkaar, we zien wel wat we tegenkomen :(
komt nieuwe doppler kurkasje erin
ik heb gister mn mk rk verkocht, zit nu stnd uitlaat eronder, en daar blijf ik mee rijden totaan me blokje weer gemaakt is
ik koop deze week hmr2 van rainier over, over een tijdje komt ander dempertje erop, want alu vind ik niet zo mooi
maar voor de rest is brom helemaal perfect
remblokken voor en achter zijn vervangen, bougie, olie, achterband heeft nog profiel, alles werkt, dus als me blok gemaakt is kan ik tijdje zorgeloos rijden
ik heb em gister helemaal zitten poetsen, en paar foto's gemaakt met 10.1pixel cameratje van me tante
heb niet zo veel verstand van maar volgensmy zijn ze aardig gelukt, beoordeel zelf maar