Auteur |
Bericht |
Sampers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 30, 2004 5:38 pm Berichten: 168 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Gooik
|
 cagiva mito evolution rossi replica import uit italie
Hallo, gisteren heb ik een cagiva mito evolution gekocht.
Het is er een gebouwd in 1998, en verkocht in Italië. Daarnaa is hij geïmporteerd geweest in belgië. Valentino rossi is ooit nog begonnen op een cagiva mito in de 125cc klasse. Mijn mito is een replica van rossi's mito.
Er missen enkele stickers op, en er is ook een beetje kapschade. (echt niet veel)
Het is een evolution 7speed model, met 7versnellingen dus en drie spaaks wielen. De vorige eigenaar is met dat blok ooit vastgelopen en toen heeft hij een ander blok gekocht dat er nu op staat. dat is een 6versnellingsblok met een nieuwe cilinder (toch nieuwe nicasil) en een nieuwe zuiger. Die is nog niet ingereden geweest en dat moet ik dus doen.
De vorige eigenaar is er ooit mee uitgeschoven en de schakelstang was geplooid en knipperlicht kapot, en die zijn dus vernieuwd en heb de oude erbij gekregen. net als dat andere 7versnellingsblok(met gebogen drijfstang).
ook een paar reservespiegels kreeg ik erbij. de tandwielen en ketting werden ook vervangen door een mooi exemplaar. achterop zit een michelin band en voor spijtiggenoeg (nog) niet.
er staat 17000kilometer op de teller, maar dat is dus met dat oude blok.
Dit mooie speeltje heb ik kunnen kopen voor 1200€
maar foto's zeggen meer dan 1000woorden....
ook enkele foto's met mister D.(mijn broer) zijn mito...
_________________ -cagiva mito evolution rossi replica import uit italie
-Tetsuya Harada replica RS50 2000
-Aaron Slight Castrol RC45 Superbike replica AF1
|
do maart 01, 2007 9:46 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
echt mooie apparaten zijn dat 
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
do maart 01, 2007 10:29 pm |
Persoonlijk album
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
super ding
ik kom wel eens langs :)
do maart 01, 2007 10:58 pm |
Persoonlijk album
|
 |
G-Force
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 18, 2005 10:06 pm Berichten: 284 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Baarn
|
Zeer netjes, ook nette prijs 
do maart 01, 2007 11:00 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
leuke motoren 
|
do maart 01, 2007 11:16 pm |
|
 |
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
|
do maart 01, 2007 11:17 pm |
|
 |
apriliapoggiali
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 05, 2006 9:04 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: boskoop
|
voorkant vind ik egt gruwelijk mooi 
_________________ turbo cached fully carbon fiber Gsx R ala ghost rider
|
do maart 01, 2007 11:59 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Extremâh StraatVechtâh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 19, 2007 1:13 am Berichten: 421 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Scheveningen
|
dat ding lijkt kapot veel op een ducati 
_________________ D.I.Y. ALL THE WAY
|
zo maart 04, 2007 2:19 am |
Persoonlijk album
|
 |
theo_tamada
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za mei 06, 2006 4:56 pm Berichten: 213 Woonplaats: Beemster
|
supper vet
is t een met mechanise of electronise power valve?
een vrien heb er ook een, en heeft 2 blokke, en onder zn tank zit die power valve elct, regelaar maar die verdraait niks bij vol gas ed.
hoe zit dat bij jouw?
en zn remmen zij heel happerig en niet knap te doseren?hoe heb jij dat?
gr theo
|
zo maart 04, 2007 7:22 pm |
|
 |
speed
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 26, 2006 6:06 pm Berichten: 189 Woonplaats: Gooik
|
weer een machine derbij ^^
nu zittek achte rme mijn brommer ze, kzal mij ook es ne moto moeten aanschaffen 
_________________ speed
|
zo maart 04, 2007 11:13 pm |
|
 |
Sampers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 30, 2004 5:38 pm Berichten: 168 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Gooik
|

theo_tamada schreef: supper vet
is t een met mechanise of electronise power valve?
een vrien heb er ook een, en heeft 2 blokke, en onder zn tank zit die power valve elct, regelaar maar die verdraait niks bij vol gas ed.
hoe zit dat bij jouw?
en zn remmen zij heel happerig en niet knap te doseren?hoe heb jij dat?
gr theo
De power valve's werken voor zover ik weet gedeeltelijk electronisch en zowieso ook mechanisch...
die werken niet noodzakelijk bij volgas, maar pas vanaf ongeveer 8000toeren.
ik heb ook twee blokken, net als mijn broer.
remmen zijn nogal bruusk volgens recensies maar das kwestie van gewoon zijn, er zijn allesiens verschillende eigenaars die er stoppies mee doen.
ik heb er even mee gereden, maar nog niet echt voldoende om er mijn ervaring van te zeggen. ik wil wel voor mijn rijbewijs gaan maar ben dat zowieso al 7weken kwijt, dus het zal nog even duren vooraleer ik ermee in het verkeer terecht kom.
btw, heb voor men verjaardag (afgelopen vrijdag) nieuwe knipperlichten van mijn broer gekregen dus die zijn onderttussen veranderd. ik heb nog geen foto's, maar er zal wel eens een updatet volgen...
|
ma maart 05, 2007 8:07 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
waar blijf jij die dinge toch zette
maar mooi ding hoor!
|
ma maart 05, 2007 8:32 pm |
|
 |
theo_tamada
ApriliaForum Member
|
ik heb ook twee blokken, net als mijn broer.
remmen zijn nogal bruusk volgens recensies maar das kwestie van gewoon zijn, er zijn allesiens verschillende eigenaars die er stoppies mee doen.
wat bedoel je hier meej?
|
ma maart 05, 2007 9:31 pm |
|
 |
Sampers
ApriliaForum Member
|
gewoon, dat de remmen nogal plots pakken. dus dat voor dat je er aan gewent bent, ze nogal bruusk, agressief zijn. maar dat went dus
en er zijn verschillende mensen dat een mito hebben die er stoppies meedoen (op het voorwiel remmen met het achterwiel in de lucht) daar vind je wel wat filmpjes van.
we hebben thuis ook een scootin (belgisch brommer/"scooter" tijdschrift) waarin een test staat van een cagiva mito vergeleken met de nieuwe derbi gpr (en dus eigenlijk de nieuwe aprilia). het komt erop neer dat de cagiva meer vermogen heeft, zelfs als ze beiden begrensd zijn op 11kw heeft de cagiva voordeel.
ook de remmen en rijgedrag zijn volgens hun beter/aangenamer dan op de derbi.
|
di maart 06, 2007 6:30 pm |
Persoonlijk album
|
 |
theo_tamada
ApriliaForum Member
|
is dat de derbi 50?
ja k weet t want hij remt heel gelijk , maar er gaat miss brembo radiaal pomp op
|
di maart 06, 2007 6:56 pm |
|
 |
|