Derbi Senda SM Drd Edition TEKOOP!!!
Halloo mede forumers,
ik kijk al een tijdje rond op dit forum, en met name in dit gedeelte, ik dacht ik post me eigen brommer ook even.
Het begon allemaal in het jaar 2008, ik werd helemaal gek van schakelbrommers, dit omdat ik een Senda Black edition zag rijden met een Prorace 2 cillinder, yasuni spr3, dit vond ik zo geweldig.
.
Ik had al een tijdje een Senda zien staan bij de dealer, en deze stond er nog steeds.
ik zou de brommer krijgen op 1 voorwaarde, Me examens halen.
dit was een behoorlijke opgave omdat ik 4 tekorten had toen ik me examens inging, en geen compensatiepunt.
Ik vollop leren en uiteindelijk geen enkele onvoldoende
dus me examens gehaald, ik ging naar school om te feliciteren enzo
Ik kom thuis van school en daar stond me een verassing te wachten :
Hij komt uit 2005, met toen nog 3655 kilometer op de teller.
Nou zo heb ik een tijdje rond gereden tot het noodlot toesloeg, ik reed op een rechte weg toen een auto met 2 wielen op de stoep ging staan, ik ging er langs heen en de auto rijd weer weg, ik knijp me voorrem in, en daar lag ik. voor 1750 euro schade. dit was in juli 2008.
Na 1 jaar (11 juni 2009) heb ik verzekeringsgeld uitgekeerd gekregen
, de brommer is volledig gemaakt, Nieuwe voorvelg, Nieuwe handkappen, DRD racing koplamp, en niet te vergeten me kappen zijn volledig gespoten in dezelfde kleuren. (foto's komen op het eind)
Ik was ondertussen 65 rijden wel een beetje zat, en heb de prop uit me uitlaat verwijderd.
Ik wist niet wat ik meemaakte wat een kracht! met een leuke top van 89 kilometer toen die tijd.
Zo heb ik ongeveer 2 maanden gereden, tot de politie er stond, Rollerbank !
Ik dacht kut kut. toen ik bij de rollerbank aankwam brak me gaskabel ! Yes dacht ik, maar nee ze trokken wel aan de kabel. ik heb nog nooit zo gebaald als toen. er kwam een leuke snelheid uit van 89 kilometer per uur.
Helemaal naar huis gelopen en me boze ouders het geinformeerd haha. ze waren wel heel boos
de brommer was weer afgevoerd, tot ik in januari weer zin had om hem op te voeren.
Dit gedaan en zo heb ik tot mei rondgereden, weer rollerbank, dit keer 81 met chock erop. Ouders weer boos maarja.
weer afgevoerd, en zo rijd ik nu nog steeds.
12 Juni 2009 :
Jariggg
en ik ging kijken op me saldo stond er ineens dik voor 2500 euro op me rekening ik me moeder opgebeld, en gelijk naar de dealer nieuwe dingen bestellen !
13 Juni 2009 :
Me kenteken aangepast.
Ik vind het wel leuk geworden :
28 Juni 2009 :
Me brommer weer terug !