De motortijd gaat beginnen: Pepijn's Honda CBR 600 F
Nou zoals sommigen van jullie wss al weten heb ik 5 Januari mijn motorrijbewijs behaald, en mn rs was al een tijdje verkocht. Ik had binnen 2 maanden mijn rijbewijs dus dat was wel netjes
. Nu was het zoeken geblazen naar een motor en ik vind een honda CBR 600 F2 behoorlijk dik eruit zien, dus ik ben hard op zoek gegaan naar dit type. Er is heel veel aanbod in (markt is btje verzadigd) dus keus zat. Maja vind maar eens een goede. bij een aantal dealers geweest, maar of te hoge vraagprijzen of teveel schade of gewoon een achterlijke werknemer (dat laatste leg ik zo ff uit
). Maja toen ging ik toch ook maar un beetje naar particulier kijken en toen zag ik een honda CBR uit 1992, een hele zeldzame uitvoering, zag er goed uit. Ik zeg tegen mn pa ik bel hem gewoon, hij vroeg een bepaald bedrag, ik zei voor 250 euro minder hebben we een deal, nou hij ging akkoord. Vanochtend 5 uur uit bed, 6 uur weggereden (want kmoest smiddags weer warken ) en daar kwamen wij aan, de honda stond netjes onder een deken en een zeil, supernetjes onderhouden, zag eruit alsof ie in de showroom stond. Superdikke laser titanium erop, met echt een hele dikke sound
en dan bedoel ik ECHT heel vet
. DUs die heb ik gekocht
. Ik ben nu blut en kan daarom vnaaf niet uit mar het is het waard. ik heb nu alleen nog ma de advertentie foto maar kmaak zsm nieuwe foto's. Check de afbeelding ma
. Maja nog ff over de achterlijke verkoper, we waren bij een dealer: korteland motoren, echt een WAARDELOZE KUTZAAK. tandwielen helemaal verrot, dus dat zeg ik tegen die kerol, zegt hij ja ze zijn pas versleten als de tanden puntjes zijn niet als ze helemaal krom staan
, echt een stupidass mongool. En ik heb uiteindelijk toch voor een honda gekozen omdat ze ff goedkoper zijn en superbetrouwbaar. Kan een modje mijn naam ff veranderen van Pepijn KawaZX6 naar PepijnCBR600F? alvast bedankt. Nou wat een lulverhaal weer:P, zsm echt mooie foto's!
grtz