|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
maikel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 6:42 pm Berichten: 1 Woonplaats: Oosterhout
|
is dit duur
ik heb op internet nou een mooie derbi senda r extreme gevonden met 5500 km op de teller voor 1600 euro is dit het geld waard hij is zwart/oranje
|
do feb 01, 2007 9:43 am |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Heb je een linkje? Tot nu toe klinkt het wel redelijk.
|
do feb 01, 2007 11:49 am |
Persoonlijk album
|
|
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
ik wordt het eerlijk gezegd vrij sneu dat je lid wordt van een APRILIA forum om vragen of derbi stellen
zeker gezien dit de eerste post is, het je uberhaput moeite gedaan om dit forum eens goed te bekijken? we hebben een kleine vraagjes topic, een leuke marktplaats etc koopjes afdeling (zet het desnoods daar) en we hebben ook een topic waar je jezelfs eerst voorstelt
en mods, begin nu aub niet dat ik members wegjaag, ze moeten zelf maar beter weten
en op je vraag te antwoorden, neen dat is niet duur, als hij verder origineel is etc en niet aan gebeund
do feb 01, 2007 12:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 13, 2005 8:24 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Kesteren!!
|
Dit is meer een vraag voor in dit topic:
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4709
dus stel daar je vraag even opnieuw dan hoeven we niet voor elke marktplaats advertentie een nieuw topic te openen
_________________ RPP Appie Manston Sprinter...
en inmiddels lid van de RPP-knockploeg
|
do feb 01, 2007 12:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|