Auteur |
Bericht |
GhosT-Z-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 04, 2006 2:16 pm Berichten: 125 Woonplaats: Zaandam
|
Contactslot
Heey...ff een vragie..
ik heb mijn brommer dus 2e hands gekocht...en kreeg er 1 sleuteltje bij.
nou ben ik gister dus mijn sleutel verloren Ken ik door de yamaha dealer ofzo...een sleutel laten maken weer..of moeten er overal nieuwe sloten in?..of kan ik ergens anders er iets voor vinden?
Gaat. om een TZR
Alvast bedankt
_________________ Hebo Pata Negra, Hebo Racin Krukas Volle Wangen, Hebo Teflon Membraan, Hebo 28MM Spruitstuk, Hebo Pasgemaakte En Getunede Carters, Stage 6 28MM R/T Black Edition, Stage 6 Sponsfilter, HPI 2006 Binnenrotor, Yasuni Carrera R3, Koso Analoge Toerenteller, Koso Analoge Kilometerteller
|
zo nov 26, 2006 8:37 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
De 2 orignele sleutels zitten bij aankoop vast aan een stukje plastic (sleutels kan je gewoon afbreken). Op dat stukje plastic staat het sleutelnummer en ik denk dat je daarmee wel bij een yamaha dealer nieuwe kan bestellen. Maargoed dan moet je dat nog wel hebben.
|
zo nov 26, 2006 11:23 pm |
Persoonlijk album
|
|
GhosT-Z-Rider
ApriliaForum Member
|
ja die zat er niet bij toen:P
En kan er niks geregeld worden met framenummer ofzo?
Maar die cilinder zegmaar...van ZADI..ken je die niet gewoon ergens kopen/bestellen?
_________________ Hebo Pata Negra, Hebo Racin Krukas Volle Wangen, Hebo Teflon Membraan, Hebo 28MM Spruitstuk, Hebo Pasgemaakte En Getunede Carters, Stage 6 28MM R/T Black Edition, Stage 6 Sponsfilter, HPI 2006 Binnenrotor, Yasuni Carrera R3, Koso Analoge Toerenteller, Koso Analoge Kilometerteller
|
ma nov 27, 2006 1:04 am |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
hier bij mij in de buurt zit een sleutel maker die gewoon net zo lang door gaat op een sleutel tot die past in het contact slot.... om het voor de sleutelmaker makkelijker te maken zou ik wel even de afgebroken sleutel meenemen !
|
ma nov 27, 2006 3:34 pm |
|
|
danlen
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2005 6:01 pm Berichten: 645 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Staphorst
|
[YRT],
Citaat: om het voor de sleutelmaker makkelijker te maken zou ik wel even de afgebroken sleutel meenemen !
GhosT-Z-Rider, Citaat: nou ben ik gister dus mijn sleutel verloren
_________________ Hola , Como Estas ?
|
ma nov 27, 2006 5:34 pm |
|
|
GhosT-Z-Rider
ApriliaForum Member
|
Wou net zeggen:P
heb helemaal geen sleutel meer:P
|
ma nov 27, 2006 5:52 pm |
|
|
mblover
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 19, 2006 12:18 am Berichten: 222 Woonplaats: vlakbij Nijmegen, en Almaty
|
In te koop staat een tzr in onderdelen.
Haal daar een setje nieuwe sloten van en zet dat er in, is denk ik het goedkoopste.
En leer hier nou van dat als een sleutel mist dat je meteen een extra laat bij maken en je de originele weg legt.
_________________ BLAAT
|
ma nov 27, 2006 5:59 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
sorry dat ik het verkeert gelezen heb
|
wo nov 29, 2006 12:12 pm |
|
|
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
contact slot er af jagen.
met dat ding naar de motorboer gaan en zeggen dat je er een sleutel voor moet hebben
op alle ZADI sloten staat namelijk een nr, die moet je aangeven bij je sleutel boer en dan maakt die een sleutel
SIMPEL!
alst niet lukt moet je het maar naar mij toe sturen
kost je 20 euro meen ik. valt mee hoor
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
wo nov 29, 2006 5:44 pm |
Persoonlijk album
|
|
|