Auteur |
Bericht |
ClassicPielk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2004 1:52 pm Berichten: 350 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Benthuizen
|
Suzuki Savage verbouwen
Het is geen Aprilia, zelfs geen brommer, maar voor de geinteresseerden onder ons;
Ik ga mijn Savage denk ik eens aanpakken, sommige spullen heb ik al, andere spullen moet ik gaan kopen of maken.
Okay, even een kleine samenvatting en daarbij de vraag aan jullie wat je er van vindt;
men neme een Suzuki Savage:
een Hardly Davidszoon FXR tank:
een HD Electra spatbord dat nog zwart wordt gespoten:
of een custom polyester spatbord:
forward controls (maar dan in chroom):
en een flyerbar:
dit alles voegt men samen, een digitale fietsteller wordt aangesloten... mij lijkt het wel gaaf, wat denken jullie? *D
_________________ 25kW Suzuki GS500E te koop, bel 0616495467.
|
ma okt 17, 2005 7:32 pm |
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
ma okt 17, 2005 7:53 pm |
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
het lijkt mij supervet als het er allemaal mooi opkomt, alleen ik vind zon harley tank wel een beetje nep (strax doen ze nog inval bij je thuis ) maarre das mening he , voor de rest supervet, vooral dat stuur!
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
ma okt 17, 2005 8:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Ja hijs nu oerlelijk dus hij kan alleen maar mooier worden En doe er een mooi oranje kleurtje overheen, staat veel stoerder.
Ik weet niet hoeveel geld je te besteden hebt maar andere velgen is ook niet verkeerd natuurlijk!
En ga je dat lelijke rugsteuntje er wel afhalen, sowieso veel mooier als er niks op het spatbord zit..
|
ma okt 17, 2005 8:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
Adri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 01, 2004 9:38 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Wieringerwerf
|
geen poly flappert maar die HD !
zeker weten
misschien een dikkere voorvelg / band ?
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
ma okt 17, 2005 8:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
vet man! vind hem echt wel mooi
btw moved >> andere brommers. (want het is geen aprilia he, helemaal geen brommer maarja)
|
ma okt 17, 2005 9:54 pm |
Persoonlijk album
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo feb 08, 2004 1:52 pm Berichten: 350 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: Benthuizen
|
peteRS schreef: Ja hijs nu oerlelijk dus hij kan alleen maar mooier worden En doe er een mooi oranje kleurtje overheen, staat veel stoerder. Ik weet niet hoeveel geld je te besteden hebt maar andere velgen is ook niet verkeerd natuurlijk! En ga je dat lelijke rugsteuntje er wel afhalen, sowieso veel mooier als er niks op het spatbord zit..
tering... wtf is er mis met jou? Zullen we jouw Appie eens gaan afkraken... Ik probeer gewoon mensen mee te laten kijken, ik ben hier niet om mijn übergeile motor door jou te laten afkraken. En die sissybar gaat er niet af, die zit er op voor mijn vriendin.
verder iedereen; bedankt voor de reacties. Die Harleytank heb ik omdat hij toevallig groot is (ik wilde sowieso per se meer tankinhoud, zodat ik meer dan 200-250 km op een tank benzine kan doen) en omdat hij goedkoop was... Waarschijnlijk wordt alles toch opnieuw gespoten dus dan is dat Harley er, helaas, af.
edit: die voorband is best dik, maar dat komt op deze foto helaas niet goed uit...
|
za okt 22, 2005 7:35 pm |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
ClassicPielk schreef: peteRS schreef: Ja hijs nu oerlelijk dus hij kan alleen maar mooier worden En doe er een mooi oranje kleurtje overheen, staat veel stoerder. Ik weet niet hoeveel geld je te besteden hebt maar andere velgen is ook niet verkeerd natuurlijk! En ga je dat lelijke rugsteuntje er wel afhalen, sowieso veel mooier als er niks op het spatbord zit.. tering... wtf is er mis met jou? Zullen we jouw Appie eens gaan afkraken... Ik probeer gewoon mensen mee te laten kijken, ik ben hier niet om mijn übergeile motor door jou te laten afkraken. En die sissybar gaat er niet af, die zit er op voor mijn vriendin.
Gast kan eerder vragen wat er mis met jou is, je wilt um toch veranderen, dan mag ik toch ook wel meedenken? Ik kraak um niet af. Post um dan niet ofzo als je nergens tegen kunt. Maar ik denk dat je mijn post dan maar verkeerd hebt opgevat..
|
za okt 22, 2005 8:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
[/quote]Maar ik denk dat je mijn post dan maar verkeerd hebt opgevat.[/quote]
ja en ut is trouwens mening dus lekker boeie, iedereen mag zeggen wat ie er van vind dus ik zie het probleem ook niet zo
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
za okt 22, 2005 10:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
ach laat et toch jongens
hoe ver ben je trouwens al met het project? de tank er al op?
zo okt 23, 2005 1:29 am |
Persoonlijk album
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
|
peteRS schreef: ClassicPielk schreef: peteRS schreef: Ja hijs nu oerlelijk dus hij kan alleen maar mooier worden En doe er een mooi oranje kleurtje overheen, staat veel stoerder. Ik weet niet hoeveel geld je te besteden hebt maar andere velgen is ook niet verkeerd natuurlijk! En ga je dat lelijke rugsteuntje er wel afhalen, sowieso veel mooier als er niks op het spatbord zit.. tering... wtf is er mis met jou? Zullen we jouw Appie eens gaan afkraken... Ik probeer gewoon mensen mee te laten kijken, ik ben hier niet om mijn übergeile motor door jou te laten afkraken. En die sissybar gaat er niet af, die zit er op voor mijn vriendin. Gast kan eerder vragen wat er mis met jou is, je wilt um toch veranderen, dan mag ik toch ook wel meedenken? Ik kraak um niet af. Post um dan niet ofzo als je nergens tegen kunt. Maar ik denk dat je mijn post dan maar verkeerd hebt opgevat..
het gaat er gewoon om dat je het onaardig zegt... ik ben trots op mijn motor en wil het nog mooier maken en het enige wat je zegt is; dat ding is spuuglelijk. Als je gewoon zegt; ik vind hem niet zo mooi, maar dat is mijn smaak, dan komt het aardig over. Snappez vous? Ik hou niet van racers, maar ik kan wel gewoon waarderen hoe ze eruit zien...
ik ben nog niet veel verder, ik moet eerst de benzinekraan binnen krijgen, want hij moet wel gewoon meteen weer te gebruiken zijn en er heeft een complicatie opgetreden, ik heb net een Honda Shadow gehaald... en een Honda Shadow verbouwen is toch weer net wat aantrekkelijker dan een Suzuki Savage ik heb in ieder geval wel al veel spul binnen. De tank en het spatbord zijn er, het stuur komt er aan, ik wacht nog op de benzinekraan en dan kan ik gaan bouwen. Ik moet alleen nog iets zoeken voor over de tank, op de plek waar nu de tellerunit zit. Ik zit te denken aan een stuk leer over de tank, waar ik dan een plaat aluminium in naai zodat hij niet gaat doorhangen ofzo, maar dat staat allemaal nog niet vast....
|
zo okt 23, 2005 12:02 pm |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
welke shadow heb je gehaalt? die dingen zijn echt bruut
zo okt 23, 2005 1:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
|
ClassicPielk schreef: het gaat er gewoon om dat je het onaardig zegt... ik ben trots op mijn motor en wil het nog mooier maken en het enige wat je zegt is; dat ding is spuuglelijk. Als je gewoon zegt; ik vind hem niet zo mooi, maar dat is mijn smaak, dan komt het aardig over. Snappez vous? Ik hou niet van racers, maar ik kan wel gewoon waarderen hoe ze eruit zien...
Whatever dude, dat was niet het enige wat ik zei...
|
zo okt 23, 2005 1:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
Maak eens meer foto's Projecten zijn altijd leuk. maak nie uit waarvan. ik vind alleen vaak dat er veel te weinig foto's in staan. al plak je 1 stickertje foto's maken joh
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo okt 23, 2005 3:05 pm |
|
|
ClassicPielk
ApriliaForum Member
|
Ik heb de VLX600 gehaald natuurlijk de Amerikaanse editie rijdt als een speer, het is een soort grote Classic en echt ubersweet!
Foto's komen zodra ik ook ècht wat gedaan heb behalve onderdelen verzamelen. De meeste dingen kan ik nog niet doen omdat ik onderdelen mis maar dat komt er allemaal snel aan!
|
zo okt 23, 2005 5:14 pm |
|
|
|