Geregistreerd: zo jun 17, 2012 4:03 pm Berichten: 5 Woonplaats: Den Haag
Derbi Senda Drd Pro
Beste forumleden,
Misschien dat sommigen mij van het Derbi Forum kennen, de meesten zullen dat niet doen dus ik stel me even kort voor; Ik ben Guido, 17 jaar en woon in Den Haag.
Vorige zomer heb ik een Drd Pro gekocht, daar heb ik de nodige moeite in gestoken om er een uniek plaatje van te maken. Helaas ging dit alles niet zonder tegenslagen. Er gaat weinig of niets meer aan gebeuren, ik vind het niet practisch in de stad, dus hij wordt ook verkocht.
Hoe ik hem kocht, vond hem mooi, maar niet spectaculair (genoeg)
De eerste kleine dingetjes verandert;
Kenteken verplaatst
Velglint erop
Nieuwe helm gekocht
Oude stuur was krom, dus een Reikon Fatbar, vind hem achteraf een beetje tegenvallen
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
Re: Derbi Senda Drd Pro
Oké. OT:
Ja, echt een zeer unieke Senda, je doet exact hetzelfde als de rest van alle Sendarijders. Deze zou direct opvallen tussen alle andere Senda's met gepolijste bende en SCR Corse's.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum