Stefan zijn rieju rs2 "waterrieju"
Dan zou ik ook maar ff me rieju rs2 showen waarmee ik naar de betuwe meeting kom:)
Heb hem in augustus gekocht, was niet zo goed onderhouden en roestte heel erg(yeey rieju). Dat heb ik toen opgeknapt. Weet het niet meer allemaal, maar was best veel werk toen. Zat een originele uitlaat onder met gianelli demper. Hier de foto's hoe zij er toen uit zag
Na een paar weken was ik al op me bek gegaan, reed in een bocht met vet veel zand, kwam een auto uit diezelfde kant waar ik naar toe ging, maar schrok toen toch en trok me voorrem in. En voorrem+zand = niet goed.
Toen nog een keer net na de kerstvakantie op me bek gegaan met gladheid.
reed achter een auto en die gaat opeens remmen voor de fietsers voor hem en ik ook, maar voorwiel gleed weg. hoppa.
Schade viel allebei de keren mee, nog niet opgeknapt want je ziet er niet zoveel van.
hierzo foto met schade toen:
toen was het tijd voor iets snellers, yasuni r1 gekocht tweedehands voor 70 euries. reed veel lekkerder en ik vind hem veel mooier eruit zien en het geluid is te mooi:D
Ook zijn er nieuwe banden onder gekoment zo'n 150km geleden. Continental contitwist sm:)
Ben ze nog aan het inrijden dus;p
foto's:D
hoe maak ik deze kleiner zonder dat ze lelijk worden??
op de laatste foto zie je de schade het best.