Na een tijdje rondgekeken hebben hier wil ik me brommer ook maar eens posten.
Ik ben Jacco 17 jaar en kwoon in Nieuw-Lekkerland(zuid-holland) aan de dijk langs de rivier de lek.
Eerste brommer op mn verjaardag 26-10-09 opgehaald.
foto is niet scherp maar komt omdat het daar -7 was en dat vond mn mobiel niet zo leuk
In Februari 2010 is mn TZR 's nachts een keer gejat en nooit meer iets van gehoord.
Toen heb ik van mn opa een peugeot vivacity gekregen,hij ging 45 maar dat was echt een afgang in vergelijking met de gejatte TZR die 95 ging.
Toen race vario,race koppeling 17,5 mm carb enz. en dr70 en gaat nu erg goed van zn plek
Het blijft een gaar opa scootertje maar voor in de regen/winter is het wel handig.
Ik wil in de vakantie karterkap en kickstartpedaal een beetje opknappen, dan is het verder wel goed.. als ie maar rijd.
Toen in de zomervakantie 2010 toch maar weer een TZR erbij gekocht. Was een schadegeval uit beneden-leeuwen.
Die opgeknapt, vervangingskuipen gekocht, laten spuiten enz.
Resultaat:
Toen op 30 oktober 2010 verkocht met lekker wat winst aan een jongen uit Volkel.
De winter met de vivacity gereden, maar in het voorjaar toch maar weer een TZR gekocht.
In Krabbendijke op wezen halen.
Tzr had motor problemen en dat heb ik geweten
Bij het eerste testrondje rijden liep ie vast.
cilinder/zuiger/krukas kapot.
Dus maar het blokje reviseren..
Nu is ie weer helemaal in elkaar en loopt weer goed.
Ik zal nog een keer goede foto's maken, ook in het donker want er zitten angel eyes in
Heb ook een Metrakit RK gekocht bij Josdijkman en die ben ik nu in de blanke lak aant zetten..
Alleen hoe ga ik de carbonnen demper netjes houden? Die kan ik beter niet in de blanke lak zetten toch ?
Ik moet nog frame/achterbrug opknappen. Stralen en coaten ?
En voorvork keeringen zijn lek, dus die moet ik ook nog een keertje gaan vervangen.
Ik was eerst van plan om de TZR te gaan opknappen en verkopen, maar brommer markt is ingestort en ik wil hem eigenlijk toch wel graag houden.
Als ik in Oktober mijn rijbewijs gehaald heb dan wil ik er wel een snellere setup opzetten.
21 mm, mhr80, uitlaat ?
Maar we zullen zien..
Dit was het voor eventjes
Vanmiddag mn spy alarm binnen gekregen van de TNT: