Rubens Team 80cc Straatsprintert. --- Team @ pag. 81
Heey, sommige kennen mij misschien al wel van sf maar ik zal me toch maar even voorstellen.
Ik ben Ruben en ik woon in Rosmalen, een heel leuk dorp naast Den Bosch. Mijn verleden is niet echt geweldig ofzo kheb een hele bende chineese rommel pitbike'jes gehad. Een aantal na een maand ofzo weer verkocht en 1tje was kapot na 1 week(achterveer dubbelgevouwen, maar gedumpt ) Toen een tijd op de fiets gezeten en 1 maand voor mijn 16e verjaardag heb ik dit dingetje gekregen:
Een Derbi Senda Drd Racing sm 50 Ik vond het echt een vet ding, hij begon alleen te vervelen. Dus toen maar op zoek gegaan naar een leuk pijpje, uiteindelijk een giannelli conti gekocht:
liep heel leuk en was goed voor een snelheid van rond de 95/100 km/u ook dit werd saai, dus toen na enige tijd gezeurd te hebben lag er een pakketje op de mat:
Juist, een echte mhr 80cc. Was goed voor een top van rond de 125 km/u met mijn oude straatsjeez set-up
Sprintje tegen dane, hier is ie heel kut afgestelt(veuls te arm) en ik ben te kort vertand(13-53) dus ik haal hem nog maar net in Dus nu maar even een tandwiel 15 gehaald, de hele zooi een beetje lopen afwerken en even wat beter afgesteld(moet nog steeds beter)
Mei 2010:
Mikuni TM24 gekocht. Afstellende maar loopt al lekker...
Mikuni gepolijst.
Juni 2010:
Project gestart, zo moet ie worden:
Met de volgende set-up:
Cilinder: MHR team 80cc 7t Krukas: Doppler endurance Uitlaat: Bidalot C factory Carburateur: Keihin pwk 28mm Luchtfilter: Cr125 Koppeling: Polini 5 plaats met malossi veren Membraan: Top performance V-force Spruitstuk: Malossi 28mm Onsteking: Malossi EPROM Bougie: br10evg Carters: Aprilia tuned @ team 7t Lagers: Skf c3 Vertanding: 13-52
Mijn doel: de magische grens van 20 pk untuned verbreken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum