Auteur |
Bericht |
redbull
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 16, 2008 10:26 pm Berichten: 225 Woonplaats: meppel
|
redbull GPR nude *update vastloper*
Ik zou eigenlijk geen brommer meer kopen, maarja door omstandigheden begon het gigantisch te kriebelen weer en moest het er tog maar weer van komen duss poosje op internet gekeken wat ik wou en kwam dit ding tegen en ben maar gaan kijken, en ik vond hem nog mooier als op internet dusja direct gekocht en meegenomen. het is dus een gpr nude geworden die inderdaad een tijdje op internet heeft gestaan. ik heb nog geen foto's kunnen maken dus heb die van crazyrrx even gejat qua uiterlijk: - acerbis handkappen - wat carbon kapjes op het blok - velgen zijn hoogglans zwart gespoten en de rand is rood gespoten geen velglint dus! motorisch: - 70cc airsal - 17,5mm dellorto - gianelli pijp - wat voor membraam weet ik zo niet, in ieder geval 1 met carbon kleppen de vorige eigenaar wist mij dus te vertellen dat ze rondjes hebben gereden op het circuit in barcelona met deze brommer. dit kun je ook gigantisch goed merken, het ding heeft onderin ook behoorlijk veel kracht en ropt van de 1 tot de 6 door zonder dat je iets verneemt met schakelen, rijdt egt super. Is ook egt totaal niet op bespaard, de uitlaat hebben ze uit portugal meende ik en hebben ze 380 euro ofzo voor betaald ik durf het niet te zeggen maar heb het idee alsof ze tog iets met de cillinder/carters ofzo gedaan hebben want kan me niet voorstellen dat ie zo rap is met deze tog niet als geweldig snel bekend staande onderdelen maar daar ga ik nog wel naar kijken, deze week tog even uit mekaar halen om schoon te maken en wat kleine dingetjes te maken hij lekt nog wat olie enzo. plannen heb ik er eigenlijk niet zoveel mee gewoon lekker rijden en zo goed mogelijk onderhouden ben tog al bijna 18 zitten natuurlijk ook wat minpuntjes aan en zoek nog wat onderdelen: - achterspatbord is een stuk uit - toerenteller spoort niet - mis de moer die op je kroonplaat hoort bij het balhoofd zegmaar - mist het beschermkapje boven het achtertandwiel nog wel wat kleine dingen als iemand iets van dit bovenstaande heeft hoort ik het graag.
Laatst bijgewerkt door redbull op di apr 20, 2010 1:16 am, in totaal 6 keer bewerkt.
|
zo maart 21, 2010 7:34 pm |
|
|
payday
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 07, 2009 9:27 pm Berichten: 529 Woonplaats: Meppel
|
Re: redbull GPR nude
_________________ Streetfight RS
|
zo maart 21, 2010 7:37 pm |
|
|
Gpr Nude
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 08, 2009 8:29 pm Berichten: 35 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Gaaf ding hoor. Stond inderdaad al aardig lang te koop op marktplaats. Mag ik vragen hoeveel je er uiteindelijk voor hebt betaald?
|
zo maart 21, 2010 7:42 pm |
|
|
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
gheil dinkie:P binnekort een Nude meeting houde?
zo maart 21, 2010 7:45 pm |
|
|
payday
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 07, 2009 9:27 pm Berichten: 529 Woonplaats: Meppel
|
ok
_________________ Streetfight RS
|
zo maart 21, 2010 7:47 pm |
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
wel vet hé! nou die paar dingetjes die missen is toch niet erg, zijn maar kleine dingetjes ja zijn die randen rood of oranje gespoten, ziet er heel vet uit!
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
zo maart 21, 2010 8:01 pm |
|
|
redbull
ApriliaForum Member
|
diverence schreef: gheil dinkie:P binnekort een Nude meeting houde? zullen we wel de enigste 2 wezen @ivar zijn oranje gespoten en zijn vrijwel de zelfde kleur als de brommer. heb jij niks van de onderdelen meer liggen? erger me vooral aan die bout die mist nu kijk je in zo'n gat met roestig schroefdraad en sjah verder is het hele ding onder de stickers geplakt want daar zijn die buitenlanders gek op, en nog van hebo ook terwijl er 0,0 dingen van hebo opzitten
|
zo maart 21, 2010 8:05 pm |
|
|
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
die handkappen staan hem goed eigenlijk is zo'n nude wel leuk, maar ik zou er toch snel een andere voorkap erop doen denk ik maar die velgen zijn ook super idd, hou hem recht
zo maart 21, 2010 8:06 pm |
|
|
redbull
ApriliaForum Member
|
Ari schreef: die handkappen staan hem goed eigenlijk is zo'n nude wel leuk, maar ik zou er toch snel een andere voorkap erop doen denk ik maar die velgen zijn ook super idd, hou hem recht mwa heb wel zitten kijken/denken maar vind dit dan tog het mooiste staan. oja mn schakelpook is vanmiddag afgebroken, behoorlijk knullig is dat
|
zo maart 21, 2010 8:10 pm |
|
|
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
wij zullen dan niet de enigste 2 zijn hoor:P k weet dat er nog 1tje in Vollenhove rond rijdt
zo maart 21, 2010 8:47 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
leuk ding
zo maart 21, 2010 8:50 pm |
|
|
tijn-fr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 04, 2009 7:21 pm Berichten: 714 Woonplaats: Oud-Beijerland
|
leuke setup
_________________ Aprilia RS50 NM harada :> viewtopic.php?f=13&t=13033
|
zo maart 21, 2010 8:51 pm |
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
nee, ik heb niks van die spullen liggen zit allemaal op me eigen brommer, maar daar ga ik het nie afslopen voor je
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
zo maart 21, 2010 9:13 pm |
|
|
redbull
ApriliaForum Member
|
iivarr schreef: nee, ik heb niks van die spullen liggen zit allemaal op me eigen brommer, maar daar ga ik het nie afslopen voor je denk doet ie wel even hmm had gedacht dat je tog wel iets van dat zou hebben zag gister nog het achterlicht dat crazyrrx van jou had @rest danku zit alleen wel te twijfelen over de setup het liefst zou ik hem zo laten of nog vele harder maarja ik ben al een keer flink de lul geweest waar ik nog steeds bekeuring van moet krijgen en ben bijna 18 enzo dus zit er niet op te wachten heb de ori 50cc hier liggen heb er net een nieuwe meteor zuiger voor gehaald dus kan er zo in als ik wil maar doe het tog niet denk ik
|
zo maart 21, 2010 9:31 pm |
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
|
ja, ik heb nog wel iets, maar niks van die dingen tenzij je een rode veer wil op je oranje gpr ? is die veer trouwens zwart gespoten bij jouw ofzo ?
|
zo maart 21, 2010 9:32 pm |
|
|
|