Geregistreerd: ma jan 12, 2009 6:17 pm Berichten: 1360 Woonplaats: Maasland
Derbi GPR Konica minolta
eej,,
Ik ben Jeroen Moerman en ben 16 jaartjes en heb mijn brommer compleet verbouwd tot de replica van het Honda Konica Minolta team uit de motogp van 2005.
Brommer : Derbi GPR replica cilinder inhoud : 50 cc Airsal caberateur: 17,5 mm Uitlaat: Metrakit RK vertanding: 14-48
dingen die ik gedaan heb:
- brommer andere kleur laten spuiten in konica minolta kleurtjes ( na overleg en toestemming van Thijn klaar - andere uitlaat (standaard weer ) klaar - begrenzer eraf gehaald klaar - ander kuipruitje (ermax, zwart) klaar - frame en achterbrug polijsten klaar - nummerbord plaat mooier ophangen klaar - schijfremmen gespoten (grijs) klaar - Metrakit RK uitlaat klaar - standaard zwart gespoten klaar - nieuw tandwiel voor en achter klaar - nieuwe ketting (blauw) klaar - temp. metertje Klaar - en nog wel een paar kleine dingetjes klaar - xenon look lampjes gedaan - michelin sporty band voor gedaan
verlanglijstje :
mono kapje moet alleen nog goede kleuren gespoten worden begrenzer alarm
13-05-09 (brommer uit elkaar halen voor de spuiter & hetvele schoonmaken van de brommer, ook moeten er veel boutjes vervangen worden door het roest wat er op ziet )
29-05-09 opnieuw Frame gepolijst (nu met schuurpapier) en later met commandant opgepoetst
Hiervan word de brommer een replica van
28-08-09 blauwe velgen zijn terug en alles is netjes opgepoetst en is klaar voor de kappen
ben benieuwd zal vast wel mooi worden die kleur, alleen ik zou er dan meer stickers van derbi opplakken maar waarom wil je hem laten spuiten, omdat die schade heeft of omdat je het gewoon mooier vind?
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
Re: Derbi gpr
mooie gpr, was jij niet degene die mijn spiegel had gekocht?
ik zou goed nadenken of je hem wel rood wil spuiten, heb je al een ducati in het echt gezien? je bent niet de enige die een ducati kleur op een gpr heeft overigens
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum