henri's Derbi GPR nude update! verkocht & nieuw speelgoed!
ondanks dat ik al geruime tijd op het aprilia forum rond loop te schuimen, is het er nooit van gekomen om mijn trouwe vervoersmiddel te showen op het forum, tot nu toe, want vanaf vandaag is de knoop doorbroken.
in het kort iets over mijzelf, ik heet henri, ben 17 jaar, in december jarig, woonachtig in hasselt, een plaatsje in het o zo mooie overijssel. verder behoor ik naar het deltion college in zwolle te gaan, hier doe ik de opleiding vliegtuigonderhoud (technicus mechanica).
mijn brommer verleden is niet groot aangezien het bij een peugeot speedfight, een speedfight2 en mijn GPR blijft. overigens hebben wij de speedfight 2 nog in de schuur staan, voor het geval dat er wat met de GPR gebeurd. de GPR kwamen wij in juni 2007 tegen op marktplaats voor een enorm goedkoop bedrag in combinatie met zeer weinig km's(225 km), ook was het feit dat de brommer in zwolle stond van belang, dus hebben wij niet lang geaarzeld en een afspraak met de verkoper gemaakt. zodoende had ik een half jaar van tevoren mijn mooie GPR al in de schuur staan.
voorlopig even genoeg geluld, nu volgt de eerste reeks foto's.
de brommer bij aankoop:
vervolgens een jaar lang heel erg non-fotogeniek geweest, ondertussen was er veel veranderd, zo kwam er een metrakit RK onder te hangen, had ik me eerste rollerbankcontrole gehad en heeft de brommer een keer de grond gezien.
op een zomerse dag besloot ik om nog een reeks foto's te schieten, waarvan de hier gepubliceerde foto toch wel een van de besten is geworden.
hier zitten de nieuwe zadels(gratis mee gekregen bij een kennis van mij) en de door mijn vader opgeplakte MK-stickers erop.
vervolgens was het zulk mooi weer dat ik maar even ben gaan chillen met wat vrienden, mooi plekkie uitgezocht voor de brommer om wat foto's te schieten.
een half uur later als de vorige foto moest ik even op huis aan om warmere kleren aan te trekken en terwijl ik mij omkledde, was me vader weer in de weer met stickers, waarvan het resultaat hieronder is gevestigd.